Termin!!

Lykkemor

Blir kjent med forumet
Hei! Ja ja - i dag er altså dagen vi har venta lenge på....min side på babyverden har oppdatert seg til nyfødt.. men jeg sitter nå her og babyen sparker fornøyd inne i magen...

Litt blanda følelse - akkurat som å ha gått gjennom adventstida og pynta og ordna, og så kommer julaften som en helt vanlig arbeidsdag!
De 14 dagene jeg kan gå over er liksom et ikke-tema... fysj...

Men for all del - jeg er ikke uten tegn til fødselsstart, så det er bare å vente. Nettene er slitsomme med masse ryggtak og stikninger. Tålmodigheten er virkelig satt på prøve nå.

Noen andre som venter....?

God klem fra Lykkemor...litt lei , men prøver å holde godt humør...[:)]

Lykke til,håper det skjer noe snart [:)] Har en uke igjen til termin i dag så er ikkje så utålmodig enno- neste onsdag derimot kommer eg vel til å gå på veggene tenker eg hvis han ikkje er kommet ut enno [;)] Du får ta noen ekstra turer opp og ned trappen hehe

Har du bestemt deg for om du skal på føden eller storken? Eg vil på storken hvis alt går bra [:D] klem og lykke til

Dakkar deg..[:D]

Føler med deg vett du!!![;)]

Håper det skjer noe snart..
Vet hvor lei eg er selv og kan da forestille meg kor lei du e som har kommet til termin...[:D]

Men...plutselig skjer det noe...og fødselen er i gang..[:D]

Får håpe du slipper disse velmenende telefonene fra venner og familie som er "bare så spent" på om det ikke skal skje noe snart......[:@]

Trøste klem fra Nito

Føler virkelig med deg Lykkemor!!!

Vi er jo i samme båt kan en vel si.. Har termin i morgen.. [&:]
Blir jo litt spennende å se hvem av oss som får først da! Kanskje vi havner samtidig på klinikken?? Hvem vet[8|]??

håper det står bra til med deg hvertfall.. Jeg vet hvordan du har det akkurat nå!! Snakk om tolmodighetsprøve!!

Vi får bare smøre oss med litt mer tolmodighet.. Som oldemoren min sa; Det kommer når det er klart.. Og litt peiling hadde hun vel etter å ha fått NI barn selv!![&:] Slå den du! *ler*[:D]

Vi får bare være opptimister alle mann!! er ikke lenge igjen nå!

Hvis han klager må du bare pryle han....kansje det setter igang fødselen også..så får du noe positivt ut av litt blind vold også...he he[:D]

Gleder oss veldig til du kommer og forteller oss at fødselen er over og at alt står bra til med mor og barn[:D]

[:D][:D][:D]Håper det er snart!![:D][:D][:D]

Dere er utrolig oppmuntrende altså... takk skal dere ha[:)] Godt å ha et sånn sted hvor alle vet litt hvordan det er å gå sånn... jeg blir litt tussete av telefoner og smsèr med velmenende råd om hvordan vi kan få dette igang - hallo! Jeg er sikker på at alle høygravide, terminnære vet om masse kjerringråd som liksom kan sette fødselen i gang...og alle er slettes ikke like behagelige!!!

Jeg håper på å føde på storken... men vet jo godt at det ikke kan bestemmes før vi liksom er i gang og ser hvordan det går.. [;)]

Heia Jettemoren! Vittig om vi kommer dit samtidig... Har du noen tegn til å være i gang??

Ja, ja - skal lage meg en kopp med bringebærbladte og si til meg selv at det uansett ikke er lenge igjen[;)] Snart er lille nurket her!

Ha en fin kveld alle sammen!
Klem fra Lykkemor

jeg må si at eg føler med dere alle ihop!!!!!!!!!!1[:D]
(medregnet meg selv..tji hi...)[:)]

Lurer på hvem som er nestemann ut????

Flott å være optimist..[:D]

det er det beste valget av to onder...[:D]
Vet snart ikke om eg skal le eller gråte eller drikke meg snydens...

Setter meg snart på ræv inne på føden å nekter å flytte meg før di setter det igang..

he he[:D]

Ja enten blir det stanga til dryppet eller våre menn..he he..

Tror eg velger dryppet eg...

Artig syn det derre..Absolutt verd ett forsøk..he he..[:D][:D]

Når var det roelma hadde termin egentlig?

ja ja... er egentlig ikke så viktig..bare lurte..
Men heldig er ho uansett[:D]

Ikke noe action enda! Nå skal jeg gå trapper og en tur med bratte bakker.
Er utrolig spent på hvordan dette starter... er jeg en sånn som går lenge med rier her hjemme eller sier det bare pang og så får vi det effektivt, fort og greit...
Lurer på hvor langt over jeg går egentlig?

Ikke lett for mannen på jobb å få gjort noe for tida...like skuffa hver morgen han våkner og skjønner at han må ut på jobb... Sånn sett er det ok å holde på her hjemme. Har i allefall vaska kjøkkenskap og det er jo bra... får se om det gir andre resultater enn såpelukt...[;)]

Noe spennende som skjer andre steder?

Ventehilsen fra Lykkemor

ja så var termin dagen kommet for meg og!![;)]

Var hos jordmor i dag.. Alt var bra med den lille. Sist sa hun at ode hadde festet seg, men gikk vekk fra det igjen i dag.. Nurket ligger godt ned i bekkenet, men var for bevegelig der nede til at hun skrev at det var festet.. Så kan jo bli spennende dette.. enten er jeg liten i bekkenet, eller så er det en kjempe baby som kommer ut!![8D]
Magen vokser enda, nå var den 36,5cm på skjemaet...

Lykkemor: Hadde kraftige kynnere for to dager siden, men i det siste har det vært helt rolig.. merker også av og til skikkelig stikking der nede.., som er vonde til tider, men vet ikke om det betyr noe... ??[&:]
Har fått endel mer utflod, men det er jo vanlig, og gjerne et tegn på modenhet??
Ellers virker det som om den lille stor trives i magen og ikke vil ut!![&o]

Blir helt gal av dette.. Fikk ny time hos jordmor på tirsdag.. Hvis ikke noe har hendt til da vel og merke.. HÅPER VIRKELIG DET!! Og hvis ikke får jeg bare møte opp. Men det er hvertfall siste time hos jordmor. Hvis jeg må ha flere kontroller pga overtid blir de neste på haukeland..

Ser det er en del fra Bergen som har termin disse dagene, kommer til å bli kø på kk hehe[:D] alle kommer den 17 okt når det er fullmåne. Lykke til alle sammen, håper vi snart får møte babyene våre- gleder meg masse til å møte gutten inni magen her [:)] men 6 dager til termin enno og kjennes ikkje ut som han har tenkt seg ut før det nei.

Hei hei.....[:D]

Stakkar Lykkemor og Jettemor som er kommet til termin og over termin...
Føler skikkelig med dere.[;)]

Er kjempe lei selv og kan bare tenke meg hvor lei dere er...
Er kjempe redd eg og må gå over tiden..phu...[:D]

Håper dere får snart...

Jettemoren: Det høres ut som vi har det ganske så likt.. dette blir spennende.
Har nesten fått følelsen av å bare nullstille hele termintankegangen og prøve å ta hver dag med et smil... Men jeg er så lei!!!
Har ny time hos jordmor på mandag og har IKKE tenkt til å bruke den!!![:@] må jeg så må jeg, men vil ikke!!

Kanskje barna våre blir solskinnsbarn til helgen? Det er jo spådd det fineværet!!

Og så var det den fullmånen da.... er det virkelig fullmåne nå igjen? Hvor ofte er det fullmåne egentlig?

Hilsen Lykkemor

Hei hei..[:D]

Imorgen er min temindato..hutre hutre...
kjenner INGEN tegn på at ting skjer...ikke noe som helst..[:'(][:@]

Vil ikke gå over men ser dårlig ut....

Det er fullmåne ca. en gang i mnd.
Og ja , det stemmer at den er nå rundt den 17.[:D]

Lykke til, håper du slipper å vente VELDIG lenge[;)]

Får håpe det gjorde sving på sakerne da [;)]
Flott at han gav etter...hehe!!!

Kathrine

Back
Topp