Termin

linnooooo

Betatt av forumet
Jeg aner ikke når jeg ble gravid.. Har vært uggen, kvalm og trøtt nå siden før jul. Trodde egentlig bare jeg var sliten og i dårlig form. Men når jeg holdt på å brekke meg av pinnekjøtt (som jeg elsker), begynte jeg å lure. Tok en test på tirsdag og så to tydelige streker. Ny clearblue i går og den viste 3+.

Kan legen finne ut av termindato eller må man på ul? Hvor langt på vei må man være for å få 3+?

Føler det er evigheter siden sist jeg var gravid
 
Både lege å jordmor regner ut termin fra siste mens. Men om du ikke vet når den var, så blir du henvist til tidlig ultralyd for å finne ut [emoji4] jordmor kjenner sikkert litt på magen din for å kjenne etter livmoren.
 
Og 3+ på digital så er du mer enn 5 uker på vei [emoji4]
 
Pga p pillene jeg har gått på har jeg hatt blødninger veldig uregelmessig og husker ikke når sist var får ta kontakt med legen til uka.
 
Pga p pillene jeg har gått på har jeg hatt blødninger veldig uregelmessig og husker ikke når sist var får ta kontakt med legen til uka.

Jeg var hos legen idag, og hun henviste meg til UL. Jeg har kun hatt mens en gang siden forrige jenta mi ble født, så kunne ikke regne termin ut fra det, da det er leeenge siden [emoji6]
 
Back
Topp