Termin?

Willow :)

Andre møte med forumet
Hei hei, begynner å lure litt på om jeg hører hjemme her i juni istedenfor mai.. Får litt forskjellige resultater i app og kalkulatorer.. Hadde jo ikke betydd så mye hvis det ikke var i et mnd skifte da... Hehe
Har fått fra 31mai til 1juni.. (Fikk også 29mai på en.. Men velger å tro den var på bærtur)
Hvor vil dere si jeg hører hjemme.. Første dag i siste mens var den 22 august...

Var nok litt griseheldig og fikk full klaff med en gang.. Hadde bare hatt en mens siden p-pille slutt.. Så vet jo ikke helt om det stemmer med 28 dager da.. Men regner med den er på 28 dager..

Gratulerer og velkommen hit :)

Jeg hadde siste mens 22.aug. Har også fått opp 31.mai og 1. og 2.juni, så gikk for midt i mellom ;) legen min skrev derimot 30.mai på helsekortet mitt her om dagen...Men står på 1.juni til etter OUL. Regner med vi blir å strekke litt på terminlista etterhvert i begge endene, så kan kan vi alle fortsatt være i samme termingruppe, selv om vi havner litt utenfor juni :) Man føder jo ikke så ofte på termin uansett ;)

Samme her ;) så henger litt begge steder, men har vært mest på mai :p

Velkommen og gratulerer.
Du får henge litt begge steder da, vet du :)

Det er bare å bruke begge terminforumene, så velger du etter du har født. Eller bruker begge hele tiden:)

Back
Topp