Termin?

annelimathea

Gravid med nr.1 <3
Lurte på om dere følger termin på app, og om det er forskjell på terminen der og termin fra lege/jordmor, fordi jeg har termin 18.nov ifølge appen som tilsier jeg er 8+3 idag, mens hos legen så var termin 14.nov som tilsier at jeg er 9+0... Blir litt spent om jeg kanskje allerede er i uke 9 og ikke bare 8 :P

Hehe er ikke lett det der :)
Jeg Jar termin i følge appen den 7 nov å er i dag 10 +0 i følge legen har jeg termin den 5 nov å har kommet like langt :p i følge tidlig ul kan termin være 31 okt.
Men holder med til den 5-7 nå før det er helt bekrefta med noe annet :)

Følger min egen termin frem til OUL. Jeg testet etter EL og vet hvilken dag jeg hadde EL :)

Akkurat det samme er det med meg, i følge app og lege har jeg termin 20 i følge babyverden den 24 men er like langt på vei uansett :P

Lurte på om dere følger termin på app, og om det er forskjell på terminen der og termin fra lege/jordmor, fordi jeg har termin 18.nov ifølge appen som tilsier jeg er 8+3 idag, mens hos legen så var termin 14.nov som tilsier at jeg er 9+0... Blir litt spent om jeg kanskje allerede er i uke 9 og ikke bare 8 :P
Er det den svenske appen? Prøvde den og den var heeeelt feil i forhold til unnfangelse/termin. Så den sletta jeg.

Har funnet ut av de appene er forskjellige på hvor langt de mener er svangerskap skal være noen regner 40 uker akkurat mens noen regner 40+3. Så jeg går ikke så mye ut ifra termin, tror det er noe mellom 6-10 november. Men tenker det får jeg vite på oul. Så går mer ut ifra hvor langt jeg har komt ☺

Back
Topp