Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde uttak 19/5 er det unnfangelse eller eggeløsni g?beregn ut i fra unnfangelse, dvs uttak.
Hvis du kun kan beregne ut ifra siste mens, tell 2 uker tilbake fra uttak![]()
Jeg testet 12 dager etter innsett da var jeg visst 4 uker men hvordan bruker jeg den kalkulatorenJeg var 4 + 2 på testdagen den gangen i hvert fall i følge klinikken. Hadde testdag 14 dager etter innsett, hvilket er det vanligste.
Er jeg 4+3 idag da?Jeg var 4 + 2 på testdagen den gangen i hvert fall i følge klinikken. Hadde testdag 14 dager etter innsett, hvilket er det vanligste.
Ja, og da blir det akkurat det samme. 14 dager etter innsett er 4 + 2. Om du skal bruke terminkalkulatoren, kan du vel bruke EL som dato, kan du ikke? Om du setter inn den, tipper jeg du får samme som om du teller deg fremover.Jeg testet 12 dager etter innsett da var jeg visst 4 uker men hvordan bruker jeg den kalkulatoren
På klinikken "min" husker jeg de sa at befruktningen, altså dagen etter uttak, ble regnet som unnfangelse.Jeg hadde uttak 19/5 er det unnfangelse eller eggeløsni g?
Fikk 3 forskjellige svar men er jo ikke så nøyeJa, og da blir det akkurat det samme. 14 dager etter innsett er 4 + 2. Om du skal bruke terminkalkulatoren, kan du vel bruke EL som dato, kan du ikke? Om du setter inn den, tipper jeg du får samme som om du teller deg fremover.