Termin

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Skjønner ikke hvordan jeg beregner det?

beregn ut i fra unnfangelse, dvs uttak.
Hvis du kun kan beregne ut ifra siste mens, tell 2 uker tilbake fra uttak :)

beregn ut i fra unnfangelse, dvs uttak.
Hvis du kun kan beregne ut ifra siste mens, tell 2 uker tilbake fra uttak :)
Jeg hadde uttak 19/5 er det unnfangelse eller eggeløsni g?

Jeg var 4 + 2 på testdagen den gangen i hvert fall i følge klinikken. Hadde testdag 14 dager etter innsett, hvilket er det vanligste.

Jeg var 4 + 2 på testdagen den gangen i hvert fall i følge klinikken. Hadde testdag 14 dager etter innsett, hvilket er det vanligste.
Jeg testet 12 dager etter innsett da var jeg visst 4 uker men hvordan bruker jeg den kalkulatoren

Er jeg 4+3 idag da?

Jeg testet 12 dager etter innsett da var jeg visst 4 uker men hvordan bruker jeg den kalkulatoren
Ja, og da blir det akkurat det samme. 14 dager etter innsett er 4 + 2. Om du skal bruke terminkalkulatoren, kan du vel bruke EL som dato, kan du ikke? Om du setter inn den, tipper jeg du får samme som om du teller deg fremover.

Ja, og da blir det akkurat det samme. 14 dager etter innsett er 4 + 2. Om du skal bruke terminkalkulatoren, kan du vel bruke EL som dato, kan du ikke? Om du setter inn den, tipper jeg du får samme som om du teller deg fremover.
Fikk 3 forskjellige svar men er jo ikke så nøye

Klinikken gir deg nok snart en termindato. I mellomtiden ville jeg brukt uttak eller dagen etter uttak som unnfangelsesdato på terminkalkulator. Det stemmer for min. En dag fra eller til er jo ikke all verden, og spiller jo ingen rolle ift når tid babyen faktisk kommer:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Termin 12 februar

har alltid regnet uttaksdagen som unnfangelse og det har stemt greit :) (+-et par dager)
denne gangen fikk jeg termin 24 okt da jeg regnet den, men på oul fikk jeg 23 :)

Back
Topp