Termin?

Mamstilen

Glad i forumet
Septembermødre <3
Jeg hadde mensen helt i slutten av november, husker også jeg kjente litt knippinger i eggstokkene rundt da (trodde jeg hadde cyster). Jeg har veldig uregelmessig mens, og det kan gå alt fra 14 dager til 4-6 mnd mellom mensene mine.. Jeg har fått termin fra blodprøve ca 17. September, og en annen termin ca 13. September..,også fra de samme blodprøvene.. help me out her

Sent from my iPad using BV Forum

Menstermin regnes vel uansett etter første dag i siste mens. Så kan den være "sikker" eller "usikker" alt ettersom. Din endelige termin blir satt på ordinær ultralyd, og det er den terminen du skal følge.

Jeg hadde siste mens i midten av november en gang, jeg tror rundt 20. men jeg vet egentlig ikke... Var på tidlig UL siden jeg var usikker på om jeg skulle beholde eller ikke, og da ble jeg satt nesten en uke tilbake. I følge siste mens var jeg 10 +2, men ifølge tilig UL var jeg da 9 +4. Selv har jeg ingen formening, så jeg venter spent på OUL.

Kommer også helt an på når EL var.

Jeg hadde siste mens 26. November, har menstermin 3. september, men jeg tror EL var tidligere enn normalt. Så må nok vente til OUL for å se om jeg blir satt frem. Er EL senere, vil jo også termin være senere.

Jeg hadde sist mens den 20 november og har termin den 3 september. Men jeg har en syklus på ca 30 dager. For hadde mensen hver 20 i mnd. Det slo aldri feil :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe ikke lett det der :) Du får sikkert litt bedre svar på OUL :)
Jeg gleder meg sånn til det :D

Jeg regner med det blir justering på UL. Men hvis du har hatt så ujevne sykluser burde det vel være grunn til en ekstra UL før den ordinære?

Back
Topp