Termin

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Uke 40 og termin i dag. Uvirkelig at jeg har født innen 14 dager, selv om jeg har gitt opp. Hun vil vel bare være der inne (like treg som sin far, hadde hun vært lik som sin mor hadde hun vært født for lengst :P )

Våknet HVER time i natt, litt pga katta. Fersket han to ganger opp i barnesenga, så i dag må vi kjøpe kattenett til å ha over. Jeg tar ingen sjangser, selv om jeg tror han kommer til å holde seg vekke når hun kommer.

Sent from my iPhone using BV Forum

Magen din er nok et trivelig sted å være :) Nå er det uansett ikke så lenge til ho er her, men det er liksom noe med den termindatoen!

Vår katt skygga unna alt som tilhørte baby så fort vi kom hjem sist. Han var veldig skeptisk til dette nye mennesket også, men etter et par uker så lå han ved siden av oss (gjerne delvis oppå oss) når vi amma :) Savner pusen min ♡

Er det jeg også tror kommer til å skje. Vil bare ikke ha han opp i tingene hennes nå heller. Ser ut som han tenker "ah så deilig at jeg også endelig har fått seng her inne". Han ligger aldri i senga vår når vi begge ligger der. Han kan sove det hvis bare en av oss er hjemme.

Har forresten har to kynner med mensmurringer den siste halvtimen. Ny rekord!

Da er den lille like rundt hjørnet ;)

Hurra for kynnere! Dagen er jo enda ung, så kanskje du rekker baby på termin :)

40+0 i dag jeg og, dog ikke norsk termin før på søndag :P rare Norge som har sitt eget system, hehe.

Ingen tegn på fødsel her, har i grunnen resignert, har begynt med noen nye maleprosjekter for å få tiden til å gå, bl.a. disse skapdørene til storesøster:

ImageUploadedByBV Forum1393581943.788136.jpg

Nå skal jeg opp av sofaen og gå i gang med å male doen :)

Jordmor sa til meg at babyen har det veldig bra inne i magen, men det er jo en fattig trøst når man er lei! Heldigvis er det like rundt hjørnet nå. Har du regna på hvor lenge du har venta? Jeg testa positivt 17. juli:)

Jordmor sa til meg at babyen har det veldig bra inne i magen, men det er jo en fattig trøst når man er lei! Heldigvis er det like rundt hjørnet nå. Har du regna på hvor lenge du har venta? Jeg testa positivt 17. juli:)

Nei, testet positivt 28. juni, men merket dagen etter befruktning at noe var i gjerde, altså 8. juni.

40+0 i dag jeg og, dog ikke norsk termin før på søndag :p rare Norge som har sitt eget system, hehe.

Ingen tegn på fødsel her, har i grunnen resignert, har begynt med noen nye maleprosjekter for å få tiden til å gå, bl.a. disse skapdørene til storesøster:

Vis vedlegget 52313

Uke 40 og termin i dag. Uvirkelig at jeg har født innen 14 dager, selv om jeg har gitt opp. Hun vil vel bare være der inne (like treg som sin far, hadde hun vært lik som sin mor hadde hun vært født for lengst :p )

Våknet HVER time i natt, litt pga katta. Fersket han to ganger opp i barnesenga, så i dag må vi kjøpe kattenett til å ha over. Jeg tar ingen sjangser, selv om jeg tror han kommer til å holde seg vekke når hun kommer.

Termindatoen er liksom noe "magisk"...husker jeg telte ned dagene med førstemann...men da ble dagene etter termin desto tyngre, når man bare går å venter på at noe skal skje... men det er jo noe fantastisk ved denne kvinnekroppen som gjør at man blir "klar" for fødsel, oppi det hele, det er vel derfor vi må bli lei og ha disse plagene...så vi blir mentalt klare på en fødsel :) Håper du slipper å vente så mye lenger nå, på det lille mirakelet ditt! :) Tenk at nå er det like før...! :)

Oops...det var den siste taggen som var ment i innlegget over... :)

40+0 i dag jeg og, dog ikke norsk termin før på søndag :p rare Norge som har sitt eget system, hehe.

Vis vedlegget 52313

Trodde JEG drev med "nesting" jeg...men male doen har jeg jammen ikke tenkt på ennå... ;) Hehe!

Trodde JEG drev med "nesting" jeg...men male doen har jeg jammen ikke tenkt på ennå... ;) Hehe!

Hadde jo vært fint med en do i samme rosafarge? :)

Rart det med termindato ja. Pratet med en kollega i dag med tre barn. Første mann kom 3 uker før termin, og da nr to var på vei fikk de beskjed om at det sikkert ble før termin. Babyen kom 8 dager over termin. Med nr tre ville jordmor at hun skulle ta det rolig på slutten fra jobb og startet modningsakupentur uka før termin. Sistemann kom 11 dager over termin. Rart hvordan man aldri vet.... :)

I dag er norsk termin, følte litt i går kveld at noe kom til å skje i natt, men nei...

Har nettopp flyttet inn i nytt gammelt hus, nok av prosjekter å ta tak i for å si det sånn! Begynte å grunne, men det ga dessverre masse bobler i gammel tapet, så da var det bare å gå i gang med tapetfjerning, DET var kjedelig, tror jeg brukte 8 timer... Men ble heldigvis bra, nå er jeg ferdig med grunning og 1. strøk, 2. strøk i kveld, kjøpe ny dorullholder og speil i morgen, så er det ferdig :)

Back
Topp