Termin...

Kløverfire

Betatt av forumet

.. og dagens mail fra babyverden er " Gratulerer med vel overstått fødsel og ny baby..." Ehh.. jo takk, men det må være en misforståelse for her ligger babyen fremdeles trygt inni magen!!!!

Kanskje det skulle vært en "gratulerer- mail" og en "du er nå kommet til termindagen din, og det kan fremdeles gå en uke før du har babyen din i armene.."

Just sayin ;)

Hehe, ja det kunne kanskje vært greit ja :)
Men hørtes hyggelig ut da, nesten litt: værsågo, her er babyen din!

jepp, hvor er babyen!!!

Kløverfire skrev:

.. og dagens mail fra babyverden er " Gratulerer med vel overstått fødsel og ny baby..." Ehh.. jo takk, men det må være en misforståelse for her ligger babyen fremdeles trygt inni magen!!!!

Kanskje det skulle vært en "gratulerer- mail" og en "du er nå kommet til termindagen din, og det kan fremdeles gå en uke før du har babyen din i armene.."

Just sayin ;)

Heeelt enig!!! Vet ikke om jeg gidder og gå inn der på mandag... det er rart at de ikke endrer på den for jeg tror det er ganske mange av oss som reagerer på akkurat den.
Men, uansett - GRATTIS med termindato!!! Krysser fingrene for at du får "assistanse" fra fullmånen inatt!

MittAndre <3 skrev:

Kløverfire skrev:

Just sayin ;)

Heeelt enig!!! Vet ikke om jeg gidder og gå inn der på mandag... det er rart at de ikke endrer på den for jeg tror det er ganske mange av oss som reagerer på akkurat den.

Men, uansett - GRATTIS med termindato!!! Krysser fingrene for at du får "assistanse" fra fullmånen inatt!

Nei, må si det var litt nertur med den mailen idag.. er "skuffa" nok som jeg er over at jeg ikke har fått ut bajasen, og så det der slaget i trynet itillegg :P

Men takktakk likevel :) Får håpe fullmånen gjør sitt ja ;) Og lykke til til deg også!!

wee, da er babyen rett rundt hjørnet!!   lykke til når ting starter! 

gikk inn på min side og endret det..... så nå står det at du er 40 uker og 3 dager......

He he he, frustrerende kan jeg tenke meg, men nå er det definitivt ikke lenge igjen da. ;-)

Back
Topp