TERMIN!!!!

Velg et kallenavn

Gift med forumet
og her sitter jeg med min fine mage!
snart har jeg tatt overdose av bringebærblad og kanel! [&:]

ikke helt klar for å løpe i trapper, for jeg tror ikke det funker!
når flytting og stress ikke funker, så er det ikke mye som funker på meg i allefall!!

så her har jeg roet alt helt ned! nå er det bare kos og det eneste jeg stresser med
er å komme tidsnok til akupunktur og jordmor! [8D]

kanskje han tenker at han skal bli der til jeg har heklet rundt teppe hans? hmm...
kanskje begynne på det ja!

håper det skjer noe snart!!! men ikke fordi jeg er lei, jeg er bare så spent og redd for
at hodeomkretsen øker med en cm for hver time som går! og så er jeg såååå spent
på hvordan det skal gå med storebror! min lillegutt skal plutselig bli så stor!

snart skal jeg til akupunktur igjen, og da håper jeg hun har et par ekstra nåler på lager!

ha en fin dag alle sammen!! sånja, sniker du i dag blir jeg bittelitt sur! [8D]

SEX SEX SEX SEX [8D] Tror ikke på så mye sånn kjerringråd, MEN dette har jeg troa på! Begge mine har kommet etter runder i halmen [8D]

Uansett er det kjempe spennende tid i møte - du er garantert mamma om to uker! OG selv om det ikke føles sånn nå kommer tiden til å fly altså! Ikke lenge til du har en varm, nyfødt liten lillebror på brystet ditt

vi har jo prøvd sex også! bare tenkte ikke jeg skulle FRONTE det sammen
med kanelen! hehe.. han kunne jo føle seg brukt! [8D]

det funker kun hvis man er skikkelig moden har jeg hørt!

men i kveld må han til pers igjen! han klager ikke.. hehe..

[:D]wohow...[:D] hurra for at i dag er dagen...

Syns jeg skal få lov å sladre for deg iløpet av kvelden - men at lillemann venter til over midnatt med å komme ut siden 7. okt lyder mye bedre enn 6. okt[:D][:D][:D]

ORIGINAL: *RubensMamma*

sex hjalp oss begge gangene også[8D] samma natta som det startet begge gangene[:D]

når den ting er sagt, så ... jordmor sa til meg under fødsel at stress kunne påvirka så fødselen ikke startet også, å at fødselen varer lengre [8D]men det skjer ikke i ditt tilfelle[:)] du får en bitte liten gutt som plopper ut av seg selv, trenger ikke trykke engang, to pressrier og han var ute, 49 cm lang og 3100gram og 33cm i hodet[:D] liten gutt med andre ord[:D]

er navnet bestemt skikkelig da? for det var det med ruben, han var inne til han kjente at vi va klar , hadde ikke navnet klart, men han merka på meg at jeg ikke klarte å ta vare på han, å ville være inni meg lengst mulig[8D] hehe, ( han kom på termindato, jeg var bare utolmodig til tusan)......

jeg har troa på at fødselen starter når man sover, endten at en våkner med rier eller at vannet går når man står opp... jeg foreslår at du bruker store deler av tiden igjen på å sove[:D][:D][:D] OG slappe av å se på kjøkken til meg

Vi tror navnet er klart, like klart som det var med Magnus, men vil ikke si at DET heter han før han er ute!
Tør liksom ikke tro at alt går bra før det skjer...

Innerst inne vet jeg jo at jeg venter veldig, så hvis det "stresset" påvirker fødselen, så kommer han kanskje ikke enda! hehe..

Weeee!!!! Datoen er "magisk", det er noe med den!!
Slapp av i dag, kos deg med noe godt og ikke gjør noe som helst fornuftig så skal du se at du har baby innen helga!!![:)]

Og ikke noe sniking på meg du... Har plutselig dabba av alt sammen her..[:'(][:@]
Og ei bekjent som hadde termin på samme dag som meg fikk i går.. Blir sur av mindre...[>:][8D]

*Finner frem en film og legger meg på sofaen. Hus får være hus i dag...

Back
Topp