Termin tidlig ul vs termin OUL

Lillehund

SMILE
Januarskatter 2015
Ble terminen den samme som på tidlig UL el ble dere flyttet fram/tilbake på OUL ?

Termin 4.januar ❤

fikk samme termin som menstermin på tidlig ul i uke 13, men ble flyttet 3 dager på oul :)

Ble flyttet fra den 7 til 11 januar

Ble flyttet fra 18. Til 13.

Ble flytta fra 3 til 23.. Hipphurra! Men mer eller mindre trygg 2015 frøken da :D
Ny OUL 28, i og med at jeg plutseli bare var 16 uker :)) Hurra for det :))

Sent from my iPad using BV Forum

Foreløpig stemmer menstermin med 2 tidligere UL, men blir vel satt tilbake 6-7 dager på OUL. Har gjort det med de to siste i allefall o_O

Var det samme:) Ble flyttet én dag i forhold til menstermin, som var 5, men 4. Januar har vært termin siden 12 uke.

Termin 4. januar :)

Ble flyttet fra 3je januar til 1ste januar så ikke den største forskjellen:-) Oul terminen stemte overrens med fastlegen min sin termin;-) krysser fingre for at babyen kommer i januar:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Ble flyttet 2 dager tilbake på tidlig ul og enda 3 dager på oul så ble flyttet 5 dager totalt .. Men han på tidlig ul regnet veldig annerledes enn sykehus og lege .. Han flyttet meg fra 30 desember til 1 januar, mens lege mente jeg hadde termin 2 januar og ble flyttet til 7 januar .. Så er en hel uke forskjell på termin da

<3 VinterPrinsesse <3

På tidlig UL sa de 29.desember.. og på ordinær ble det 28.desember :) Så de var ganske samstemte :)

Så fleste ble d ganske likt :-) Her blr tidlig ul 02.01 og OuL 01.01 ;-) men tidlig ul sa gutt og OUL sier jente ;-)

Termin 4.januar ❤

På tidlig UL ble jeg flyttet en dag frem i forhold til menstermin. Mens idag ble jeg flytta en dag tilbake i forhold til menstermin.

Ble flyttet to uker på tidlig ultralyd (hadde 4 ultralyder fra uke 8-14) også ville de flytte meg enda 2 uker på ordinær ultralyd (altså 4 uker fra mens termin). Jeg tok ny privat ultralyd og hun holdt med meg og mente også jeg "bare" skulle flyttes 2 uker så hun satte terminen :) så gadd ikke dra tilbake til den nye ultralyden på sykehuset. Stoler ikke så mye på dem at det gjør noe...

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp