Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ble flyttet fra 3je januar til 1ste januar så ikke den største forskjellen Oul terminen stemte overrens med fastlegen min sin termin;-) krysser fingre for at babyen kommer i januar
Ble flyttet 2 dager tilbake på tidlig ul og enda 3 dager på oul så ble flyttet 5 dager totalt .. Men han på tidlig ul regnet veldig annerledes enn sykehus og lege .. Han flyttet meg fra 30 desember til 1 januar, mens lege mente jeg hadde termin 2 januar og ble flyttet til 7 januar .. Så er en hel uke forskjell på termin da
Ble flyttet to uker på tidlig ultralyd (hadde 4 ultralyder fra uke 8-14) også ville de flytte meg enda 2 uker på ordinær ultralyd (altså 4 uker fra mens termin). Jeg tok ny privat ultralyd og hun holdt med meg og mente også jeg "bare" skulle flyttes 2 uker så hun satte terminen så gadd ikke dra tilbake til den nye ultralyden på sykehuset. Stoler ikke så mye på dem at det gjør noe...