Termin Snapchat gruppen

CAA

Glad i forumet
Himmelbarn
Februarbarna 2023
:oops::oops:Jeg beklager om jeg tråkker på Noen sine følelser nå, men denne Snapchat gruppen skuffer meg litt

tenkte at det kom til å bli fantastisk å dele graviditeten med andre som også var gravide, og at man på den måten følte seg mindre ensom med svangerskapet

men denne Snapchat gruppen handler jo kun om sykdom, covid, klaging og barna til de som er gravide :blackeye:
Det er sjeldent noe positivt, eller mer baby glede relatert.. og selvfølgelig trenger man å også snakke om det som ikke er like flott med å gå gravid, men selve termin gruppen / siden, trenger ikke kun handle om det :oops:

Det er en admin, hun har opprettet både Snapchat og Facebook gruppe, for både september, og august? .. kanskje det er derfor det er vanskelig å holde følge med kun sykdomspraten, det står jo i reglene at slikt skal ta opp med profesjonelt helsepersonell ..

Beklager syting, men bare trengte å si noe om dette :arghh::arghh:

Har ikke begynt å følge termingruppe hverken på Snapchat eller Facebook jeg. Har tidligere vært så fornøyd med forumet her på Babyverden, så jeg holder meg her med dere :-)

Viktig å ikke bare fokusere på det negative, selv om det er mange kjipe ting med å være gravid - vi får jo den beste premien til slutt! :Heartred

Hehe. Litt ironisk at du klager over alle som klager? ;) Neida, jeg kan forstå frustrasjonen. Følger riktignok ikke snapen selv. Godt vi har forumet her da med både klage- og jubeltråder.

Jeg er ikke medlem der. Men jeg forstår hva du mener. Jeg holder meg også unna sånne steder, gir meg ikke så mye... Og er ikke helt meg det der. Sikkert greit med denne private man kan bli medlem av her...har ikke meldt meg inn der enda da. Får se. Sikkert litt mere aktiv gruppe der enn denne. Men håper på positive folk der:angelic::happy:

Helt enig med trådstarter her. Jeg meldte meg ut av både snap og fb.

Har ikke fått med meg at det var noen gruppe verken på face eller Snap Hvorden få invite til gruppa på face?

Hvordan type drama var det? :eek:

ugh, alt mulig. Noen postet bilde av abortert foster uten trigger warning, andre poster at de langpiner rotter og mus i sadistisk stil, andre poster stadig nakenbilder av småbarn-søsken, og andre igjen poster filmsnutter av eldre søsken som tydelig ikke vil bli filmet. Det var alt mulig. Og folk reagerer så klart. Oooog så blir det diskusjoner og bensin på flammene og så videre. Orker ikke på nytt :p

Var med i ei helt fantastisk termingruppa på face med førstemann for 5 år siden og den var unik. Veldig støttende folk og flott miljø og sjelden noe drama til tross for så mange forskjellige folk. Synes det var gull å være med. Men man er jo forskjellig. Noen har ikke behov for det.

Jeg er med i septembergruppa også. Er nok en av de som er med på å klage litt, men synes det er ganske godt å ha en ventil der alle er i samme båt og forstår greia. Det blir nok mer positivt etter hvert som magene popper frem og man kjenner spark osv. Men jeg vet ikke om det er snakk om samme gruppe? For synes ikke det er så mye om tidligere barn. Og det er jo positive ting også, som ultralyder og slikt. Men nå er jo omtrent alle covidsyk eller kvalm og spyr, så er jo kanskje ikke så rart det blir litt negativt?

Jeg vet ikke helt hva trådstarter mener. Men jeg synes hvordan man svarer hverandre har mye å si. Var en gang innom Kvinneguiden og ble helt satt ut av hvordan folk svarer og skriver til hverandre.

Jeg er helt enig med trådstarter. Vurderer å melde meg ut av snapgruppa fordi det er 98% negativitet og klaging på covid eller kvalme. Og jeg har også reagert på at admin selv har termin i august :bored:

jeg la til på snap (termin september22) i starten av feb, men har enda ikke fått noe derfra.
Måtte admin legge dere til?

Godt jeg ikke er helt alene, jeg melder meg nok ut :/ . Ble ikke helt den «bli kjent med andre» , slik jeg trodde. Er vanligvis ikke en klager selv,men ja, nå måtte jeg bare :nailbiting: fikk litt dårlig samvittighet, og litt angst av å poste dette innlegget, ikke likt meg:arghh:

Men siden flere reagerer, er det mulig det kommer en mer hyggeligere gruppe senere.

forstår at mange har behov for å klage, eller uttale seg om ting som er vanskelig nå, men for de som prøver å glede seg, holde motet oppe og bli kjent med andre, så demper det gleden litt :grumpy:

men jeg liker mye heller å henge med dere inne på forumet her da <3

Godt jeg ikke er helt alene, jeg melder meg nok ut :/ . Ble ikke helt den «bli kjent med andre» , slik jeg trodde. Er vanligvis ikke en klager selv,men ja, nå måtte jeg bare :nailbiting: fikk litt dårlig samvittighet, og litt angst av å poste dette innlegget, ikke likt meg:arghh:

Men siden flere reagerer, er det mulig det kommer en mer hyggeligere gruppe senere.

forstår at mange har behov for å klage, eller uttale seg om ting som er vanskelig nå, men for de som prøver å glede seg, holde motet oppe og bli kjent med andre, så demper det gleden litt :grumpy:

men jeg liker mye heller å henge med dere inne på forumet her da <3
Kan forstå at du er litt skuffet over det. Ble kanskje litt skuffet selv over at det var så lite fokus på å bli kjent. Bare hoppet inn i den snapgruppa og vet ikke hvem noen er. Men synes ikke det har vært så mye negativt i dag da. Det er jo en del klaging her og, bare at det holder seg inni en tråd, så man ser det ikke om man ikke vil ;) Synes det skal være rom for begge deler da.

Er også medlem der, men henger bare i bakgrunnen. Innimellom dukker det opp noe nyttig :) Erfaringsmessig er slike grupper preget av at alt skal være så politisk korrekt, og lite rom for nyanser. Tenker man må tåle alle tilbakemeldinger når man spør om noe, og det må også være greit. Selvfølgelig innenfor normal høflighet.

For meg som har vært så dårlig at jeg ikke nesten har orket mer, har det vært ganske godt å se at andre har det likt. Skjønner det er plagsomt for dem som ikke føler seg gravide i det heletatt!
Men er bare noen mnd med litt syting så blir det bedre. Merker at man blir litt mer positiv nå når kvalmen og spy har gitt seg.
Er en termin gruppe, da kan man jo ikke skjule formen. Da får de som er friske legge ut fler positive snapper xsmile2

Back
Topp