Termin på Offentlig TUL

Jeg var der i dag og fikk beskjed om at de kom til å sette termin på OUL. Ser flere her inne har fått satt termin på TUL, så tror det gjøres forskjellig fra sykehus til sykehus.

Jeg fikk det, vet ikke om det er vanlig nå på sykehusene der de har innført TUL for alle?
Skal på OUL neste uke, så vi får se, men nå er det jo ikke plass til en ny termin på helsekortet mitt

Vet ikke hvordan det er nå når tul er et offentlig tilbud for omtrent alle. Men i 2020 når jeg betalte privat tul, så fikk jeg beskjed om hvor langt jeg var på vei i forhold til målinger på fosteret. Men jordmor ønsket ikke å høre så mye på den, og forlangte å vente til oul, det er da den endelige termin blir satt. Nå stemte tul termin bedre enn menstermin, da jeg ble flytta 2 dager fremover. Mens oul flytta meg ytterligere en dag eller to frem. Så blir spennende å se hva som skjer denne gangen.

Ser man kan få vite kjønn fra u 12, har ul i uke 13, noen som har erfaring? :hilarious: såå nyskjerrig, og har noen søppelsekker med klær til gutt å jente å sortere

Jeg fikk det, vet ikke om det er vanlig nå på sykehusene der de har innført TUL for alle?
Skal på OUL neste uke, så vi får se, men nå er det jo ikke plass til en ny termin på helsekortet mitt
På forje så var termin på TUL i uke 11 samme som OUL, så det bør nok stemme bra :) føda dagen før UL-termin

Back
Topp