Termin om 4 dager!!!

Vemilia

Andre møte med forumet
Nå er det endelig bare fire dager igjen til termin! Har hatt litt småvondt i ryggen de siste dagene samt litt menssmerter som kommer og går, flere som har det sånn? Er det tegn på at det skjer noe snart?

Mvh Emilia

Som regel er det murringer i ryggen og underlivet før fødsel ja, og til deg skjer det nok innen 14 dager uansett :)

Du skjønner sikkert at dette er min første :) Har hatt murringer en stund uten at det har utviklet seg til noe mer. Begynner å bli utålmodig så håper på før termin enn etter! Men vi får se når han bestemmer seg for å komme

Hehe, ja det er lov å være litt utålmodig, men de kommer når de kommer :) Fikk selv 6 dager på overtid med førstemann :P Bare å nyte den siste tiden alene! :D hehe, ta deg et bad, lange dusjer, dra til venninner og spise lange gode måltider ;) hehe.

Jeg har også termin om fire dager. Kjenner murringer og nedpress.

Men jeg er like forvirra selv om dette er nummer to. Tenker hele tida at "nå starter det....", og så må jeg bare på do, eller så er det bekkenet som slår seg litt ekstra vrang eller ungen som sparker på en uggen plass....

Skulle tro jeg visste bedre siden det er mitt andre barn, men jeg har visst glemt alt.

Håper det skjer noe med oss snart, så vi slipper å gå slik og lure og vente. :-)

Back
Topp