Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bor i Ski, og er stadigvekk i byen Er jevngammel med deg og venter også første!
Vi er flere som er bosatt i området jeg bor i Oslo og venter nr 2 20.mars
12.marsSki er ikke så lange biten unna, når har du termin?
Jeg bor ved Bøler ;-)Jeg bor på Eiksmarka like ved Bekkestua, jeg er opprinnelig fra Oslo øst (bøler), mens min samboer kommer herfra.
eJeg venter også mitt første barn, har ingen venninner med barn. Ønsker derfor å treffe andre som er i samme situasjon som meg, noen å trille med eller bare treffe for en tur på kaffe å skravle.
Hvor i Oslo kommer du i fra?
Jeg bor ved Bøler ;-)
Vi planlegger treff i starten av februar - bli med da vel!
12.mars
Innflytter, bodd i bydelen i 10 år. Vi har ikke avtalt dato enda, så vet ikke. Du får skravle litt mer så du kan melde deg inn i lukket forum også, det er der det skjer!Kommer du opprinnelig fra Bøler, eller er du innflyttet? Jeg slenger meg gjerne på et treff, er dere mange?
Vi avtaler inne på skjult forum, men lover å holde deg oppdatert på tid og sted + hvor mange vi blirKommer du opprinnelig fra Bøler, eller er du innflyttet? Jeg slenger meg gjerne på et treff, er dere mange?
Har noen, men ikke mange! Ingen jeg har jevnlig kontakt med hvertfall, eller som har baby Har heldigvis en venninne i nærheten med termin dagen etter meg! Hun er her inne på forumet hun også <3Begynner å nærme seg med stormskritt da. Har du andre venninner med barn?
Vi avtaler inne på skjult forum, men lover å holde deg oppdatert på tid og sted + hvor mange vi blir
Du må ha ært medlem i én måned og skrevet et et visst antall innlegg (50?) Reglene står i en av de festene trådene lenger opp Skal selvfølgelig holde deg oppdatert! Vi vil ha med så mange som mulig, slik at vi kan bli en skikkelig barnevognmafiaJeg prøver å få komme inn på det skjulte forumet, hehe. Men hyggelig om du oppdaterer meg.
Du må ha ært medlem i én måned og skrevet et et visst antall innlegg (50?) Reglene står i en av de festene trådene lenger opp Skal selvfølgelig holde deg oppdatert! Vi vil ha med så mange som mulig, slik at vi kan bli en skikkelig barnevognmafia
Det går nok fort, skal du seLeste reglene nettopp, så nå er det bare å skrive i vei.
Vi avtaler inne på skjult forum, men lover å holde deg oppdatert på tid og sted + hvor mange vi blir