Termin Mars 2016 Bærum/Oslo

Line1987

Andre møte med forumet
Hei.
Jeg ønsker å komme i kontakt med andre som har termin i mars 2016 som er bosatt i Bærum/Oslo.
Jeg er en jente på 28 år, har samboer og er bosatt i Bærum.
Har termin 24.mars.16.
Håper noen tar seg tid til å svare meg. :)
 
Hei :) jeg bor ikke i Oslo men tar meg 20 min med tog inn dit. Bor på kløfta

Jeg er 19 og venter mitt første, har termin 21.mars og er alene :)
 
Vi er flere som er bosatt i området :) jeg bor i Oslo og venter nr 2 20.mars :)
 
Hei på deg :) bor i Oslo, venter første 29.mars <3 Hvor i Bærum bor du og er det der du er fra også eller? :)
 
Jeg bor på Eiksmarka like ved Bekkestua, jeg er opprinnelig fra Oslo øst (bøler), mens min samboer kommer herfra. :)
eJeg venter også mitt første barn, har ingen venninner med barn. Ønsker derfor å treffe andre som er i samme situasjon som meg, noen å trille med eller bare treffe for en tur på kaffe å skravle. :)

Hvor i Oslo kommer du i fra?
 
Jeg bor i Ski, og er stadigvekk i byen :) Er jevngammel med deg og venter også første!
 
Jeg bor på Eiksmarka like ved Bekkestua, jeg er opprinnelig fra Oslo øst (bøler), mens min samboer kommer herfra. :)
eJeg venter også mitt første barn, har ingen venninner med barn. Ønsker derfor å treffe andre som er i samme situasjon som meg, noen å trille med eller bare treffe for en tur på kaffe å skravle. :)

Hvor i Oslo kommer du i fra?
Jeg bor ved Bøler ;-)
Vi planlegger treff i starten av februar - bli med da vel!
 
Kommer du opprinnelig fra Bøler, eller er du innflyttet? :) Jeg slenger meg gjerne på et treff, er dere mange? :)
Innflytter, bodd i bydelen i 10 år. Vi har ikke avtalt dato enda, så vet ikke. Du får skravle litt mer så du kan melde deg inn i lukket forum også, det er der det skjer! :)
 
Kommer du opprinnelig fra Bøler, eller er du innflyttet? :) Jeg slenger meg gjerne på et treff, er dere mange? :)
Vi avtaler inne på skjult forum, men lover å holde deg oppdatert på tid og sted + hvor mange vi blir :D
 
Begynner å nærme seg med stormskritt da. :) Har du andre venninner med barn?
Har noen, men ikke mange! Ingen jeg har jevnlig kontakt med hvertfall, eller som har baby :) Har heldigvis en venninne i nærheten med termin dagen etter meg! Hun er her inne på forumet hun også <3
 
Jeg prøver å få komme inn på det skjulte forumet, hehe. :p Men hyggelig om du oppdaterer meg. :)
Du må ha ært medlem i én måned og skrevet et et visst antall innlegg (50?) Reglene står i en av de festene trådene lenger opp :) Skal selvfølgelig holde deg oppdatert! Vi vil ha med så mange som mulig, slik at vi kan bli en skikkelig barnevognmafia :D
 
Du må ha ært medlem i én måned og skrevet et et visst antall innlegg (50?) Reglene står i en av de festene trådene lenger opp :) Skal selvfølgelig holde deg oppdatert! Vi vil ha med så mange som mulig, slik at vi kan bli en skikkelig barnevognmafia :D

Leste reglene nettopp, så nå er det bare å skrive i vei. :)
 
Back
Topp