Termin mai

mommsi

Flørter med forumet
Hei.. Da ser det visst ut som jeg skal inn hit:) Vi har lenge snakket om nr 4, men ble gravide før vi egentlig begynte å prøve ordentlig. Nå sitter jeg her med tusen tanker, og synes det er skremmende med fire barn. Flere i samme situasjon?
Dette blir spennende.. Gratulerer til alle mai damer

Både jeg og mannen er vokst opp i familier med 4 barn, men har bare ett selv foreløpig. :) koselig med store familier :)

Gratulerer med spiren i magen! :)

Gratulerer! :)

Gratulerer :)

Blir nr 4 her i hus, men bare minstemann og spiren som er min. 13,11,4 og spire her

Gratulerer!!

Gratulerer :) Nr 4 på vei her. Gutta våres er 9, 7 og snart 4 år.

Så gøy at det er flere som venter nr 4. Hvordan er svangerskapet så langt? Da jeg gikk med nr 3 var jeg mye dårlig, men de sa også det på føden at tredje svangerskap (og fødsel) var ofte en "luring".
Hva gjør dere med plass? Soverom? Bil?

Jeg er bare veldig trøtt, ellers så er formen fin, føler meg egentlig ikke gravid... :-P vi har stort hus med god plass, og 7seter bil :) og egentlig er det veldig skjelden vi er alle ute i bilen.. Hvilke kjønn har du på dine å hva tror du det blir nå? Jeg har gutt, jente, jente :) tror dette blir en gutt :-)

Vi har også stort hus og 7 seter allerede. Jeg er ganske kvalm, men ikke like kvalm som med nr 3 enda vertfall. Stemmer her at nr 3 var en luring, fødselen ble også ganske annerledes enn de to første. 3 gutter her, så har vell ikke troa på noen annet denne gangen heller ;)

Gratulerer, blir koselig med stor familie:-)

Back
Topp