Termin-kalender

x1xMercedesBærta

Elsker forumet
Hjelp!! Jeg har sååå lyst på en sånn termin-kalender på min side,ser at de aller fleste har en sånn. Det er så koselig å se.
Men jeg finner ikke ut hvordan jeg får lagt en sånn til min side!!! Hjeeeelp... [:D]
Kan noen guide meg step by step??? [:)]
Ha ei god helg,alle sammen.

hei! er du ny i desemberklubben? velkommen isåfall[:D]
hvis du vil ha en sånn ticker kan du bare trykke på en av oss andre sin ticker (feks min..) også kommer du inn på en nettside hvor du kan lage din egen! bare husk å stille terminen din 2 dager før, hvis ikke stemmer den ikke. så hvis du har termin 20 desember, må du skrive 18 i stedet...[;)]
lykke til!

Æ klare ikke å få den kalendern på mi sia..plages litt har prøvd mange ganga.går liksom greit å lage den,men æ kjæm ikkje nåkka lengere enn det.. e d noen som kan vær så snill å hjelpe mæ å??

ORIGINAL: PiaTherese

Hjelp!! Jeg har sååå lyst på en sånn termin-kalender på min side,ser at de aller fleste har en sånn. Det er så koselig å se.
Men jeg finner ikke ut hvordan jeg får lagt en sånn til min side!!! Hjeeeelp... [:D]
Kan noen guide meg step by step??? [:)]
Ha ei god helg,alle sammen.

Dere må kopiere url adressen og lime den inn der det står signatur på profilen deres. Da skal det gå

trur æ fikk d til no..håpe d.
ORIGINAL: Er lykkelig gravid

Dere må kopiere url adressen og lime den inn der det står signatur på profilen deres. Da skal det gå

katti har du termin? fikk du til å lage en sånn kalender?? æ fikk d endeli til!!

Back
Topp