Termin idag...

Sjokomamma <3

Elsker forumet
...det er så utrolig rart å tenke på :shy:
Og når vi er kommet til denne dagen så ser jeg også hvor mye for tidlig hun faktisk kom :oops::happy: Det er jo allerede snart to måneder siden hun ble født!
Men alt går strålende bra og hun har det fint og legger på seg i rekordfart :eek::p:D 4,4 kg :D
Utrolig moro å sjekke innom fødelista å se nye små nurk komme til verden :Heartblue:Heartpink
Snart er september over! Og jeg synes ikke det er lenge siden vi meldte oss inn her alle sammen med positiv test i hånda og tonnevis med bekymringer for om alt kom til å gå bra :happy: Og nå er bebisene her, herlig! :Heartred
Kos dere masse alle sammen :Heartpink:Heartblue:)

Godt å høre at det går bra med dere! ❤️

Helt sant det du sier, tenk på det! Tiden har gått kjempefort jo :) Jeg husker jeg fant dere her, og lurte på hvordan i alle verden jeg skulle klare meg... Virket så lenge til, og fødsel var helt absurd å tenke på. Jeg overlevde, vesla overlevde hun også (jeg var jo så redd for det). Hvor ble tiden av, egentlig? :D

Har menstermin i dag å ul termin om to dager men ikne et eneste tegn til at ungen vil ut selv om jeg prøver mange triks i boka og gjør ting som ville fått ut de fleste babyer :p tiden har virkelig gått fort altså :)

Eg har og termin i dag, men venter fortsatt. Ingen tegn til fødsel. Håper jeg får treffe vesla snart også "-)

Jeg har termin i morgen og har trodd at jeg skal føde hver natt den siste uken, men ingenting skjer!! :-P Kanskje det blir oktoberbarn på oss?

Har menstermin i dag å ul termin om to dager men ikne et eneste tegn til at ungen vil ut selv om jeg prøver mange triks i boka og gjør ting som ville fått ut de fleste babyer :p tiden har virkelig gått fort altså :)

Jeg har også mens termin i dag, men oul termin på mandag.. Venter fortsatt spent! Blir litt skuffet hver gang jeg hører andre som har termin etter meg-men allerede har vært heldige å få møtt sin lille baby ❤️ Håper snart det er vår tur! :-)

Back
Topp