Termin idag...

nokkers

Glad i forumet
Julibarna2014
..og "Min side" her på babyverden gnir det jo ekstra inn ved å skrive "Gratulerer! Fødselen er vel overstått...osv.) Men den er jo ikke det! :p Ingen tegn på at den starter snart heller... Er litt rart at man har forholdt seg til den ene datoen i nesten 9 måneder...Og når den endelig kommer, så er man fremdeles like gravid. Prøøøøver hardt å holde motet og tålmodigheten oppe, og innser at det sannsynligvis blir ei lita mai frøken på oss...

Da er det ekstra spennende og enda en dag nærmere for hver dag som går :D Masse lykke til til deg - du har en utrolig fin opplevelse foran deg :-)

masse lykke til når det setter i gang :) plutselig er hun her! :) nesten litt misunnelig på det du har foran deg kjenner jeg, det er FANTASTISK! :)

Husker jeg banna og sverta på termindagen når jeg leste det, men brått er du igang. Min fødsel startet natt til 12. April, hadde termin 11. Hun kom natt til 13. Masse lykke til, snart er du ferdig.. Sender over litt fødestøv

Positive mennesker <3 Jeg venter fremdeles...Men endelig har symptomene begynt å melde seg, så nå er jeg faktisk full av ny giv ;) Så får vi se hvor lenge det varer, hehe

Back
Topp