termin idag......

Be

Betatt av forumet
ja nå e terminen her, men ingen baby:(  kjenne eg e lei nå. Ska inn t sjekk på sykehuset imårå, men nå e datter min blitt syk me feber så eg vet kje kos me ska gjør d.. Håpe hu ikke smitte meg og samboeren o, hadde vært d eneste som manglet.
Friste  me keisersnitt akkurat nå, bare for å få se babyen våres som ikke vil komme ut ...
Men d e jo verdt all ventingen når babyen e i armene våres, bare tenke på d.......

Du har min fulle sympati, det er grusomt å vente slik. Sender over masse fødestøv **********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Fødestøv herfra også ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Og litt til meg sjøl og :) ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Jeg hadde også termin i går, men har ikke skjedd stort her heller.
Har vært hos jordmor i dag og her er det status quo siden sist. Hun ringte til sykehuset så nå blir det en time til kontroll der til torsdag, så får vi bare se om den timen trengs eller om det skjer noe før det.

Krysser fingrene (men ikke beina) for både dere og meg ;)

Back
Topp