Førstegangsmamma2020
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
Vi som prøver :)
Snøkrystallene2021❄️
Februarbarna 2023
Da har jeg vært på ny ultralyd på sykehuset i dag der vi bl.a. snakket om igangsetting. Ettersom jeg er type 1 diabetiker anbefalte lege at jeg blir igangsatt rundt uke 38 dersom ikke det er forhold som sier at dette skal gjøres tidligere eller fødsel starter av seg selv. Legen sa at de selvfølgelig ikke kan påtvinge meg å bli igangsatt hvis jeg ikke ønsker det, men hun anbefalte oss å ikke vente til over nyttår (har egentlig termin 05.01.2021).
Dermed er jeg vel egentlig sikker på at det blir julebaby på oss
Det var snakk om å planlegge igangsetting 21. eller 22. desember, men vi skal snakke mer om dette på ultralyd undersøkelse når jeg er i uke 36 (kommer sikkert til å spørre litt om det på neste ultralyd i uke 32, er nå 28+5).
Hadde vel egentlig håpet på å slippe å tilbringe julaften eller romjula på føden, men det viktigste er at bebis har det bra. Så får vi se etterhvert akkurat når det
Dermed er jeg vel egentlig sikker på at det blir julebaby på oss
Det var snakk om å planlegge igangsetting 21. eller 22. desember, men vi skal snakke mer om dette på ultralyd undersøkelse når jeg er i uke 36 (kommer sikkert til å spørre litt om det på neste ultralyd i uke 32, er nå 28+5).
Hadde vel egentlig håpet på å slippe å tilbringe julaften eller romjula på føden, men det viktigste er at bebis har det bra. Så får vi se etterhvert akkurat når det