Termin i morgen...

Krysser fingrene for at du snart er i gang;-) :)

Takk for det. :) Håper virkelig at hun har tenkt seg ut snart, føles som om magen sprekker hvert øyeblikk! For ikke å snakke om søvnmangel og null matlyst... Stakkars kjæresten min som må tåle både sinne og tårer for filleting om dagen... :P

Takk for det. :) Håper virkelig at hun har tenkt seg ut snart, føles som om magen sprekker hvert øyeblikk! For ikke å snakke om søvnmangel og null matlyst... Stakkars kjæresten min som må tåle både sinne og tårer for filleting om dagen... :p

He he - skjønner deg godt:-) Tror jeg blir rimelig frustrert om jeg ender med overtid. Har som deg mage tegn på at det kan sette inngang når som helst nå - har to uker til termin.

He he - skjønner deg godt:) Tror jeg blir rimelig frustrert om jeg ender med overtid. Har som deg mage tegn på at det kan sette inngang når som helst nå - har to uker til termin.

Spennende! Får håpe du slipper overtid da. :) Kjenner litt på frustrasjonen allerede jeg, siden jordmor var skråsikker på at jeg skulle føde før termin... :P

Håper det skjer noe snart! Er kjedelig å gå sånn å vente.... Men en liten trøst er vel at lille har bare godt av å ligge inni der. ;)

Krysser fingrene for deg og håper det skjer noe snart :)

Lykke til når hun endelig har tenkt seg ut!

Back
Topp