Termin i morgen :)

marijanne

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Jada, men noe sier meg jeg kommer til å gå over uansett.. Det jeg lurer litt på da, er om flere av dere som nærmer dere termin/er over termin har opplevd at kynnerne blir sterkere? De siste dagene har de blitt så sterke at det ser ut som magen skal eksplodere :P Magen blir som stein altså... :o

Jeg har termin i dag. Siste dagene magen var stram og stein hard. Plus fikk jeg vann i kroppen. Også lille beveger seg mindre fordi det er lite plass inne igjen

Jada, men noe sier meg jeg kommer til å gå over uansett.. Det jeg lurer litt på da, er om flere av dere som nærmer dere termin/er over termin har opplevd at kynnerne blir sterkere? De siste dagene har de blitt så sterke at det ser ut som magen skal eksplodere :P Magen blir som stein altså... :o

Termin på søndag og har det akkurat slik. Værst om natta, er så vondt at jeg bare venter på at det skal bikke over til ordentlige rier ;-)

Jeg har termin i dag. Siste dagene magen var stram og stein hard. Plus fikk jeg vann i kroppen. Også lille beveger seg mindre fordi det er lite plass inne igjen
Her er det ihvertfall ikke mindre bevegelse... Trur bare jeg skal forberede meg på å vente noen dager til gitt, syns jeg hører overalt at litt mindre bevegelse betyr at man nærmer seg slutten. Her har det alltid vært full rulle fra tidlig av :)

Termin på søndag og har det akkurat slik. Værst om natta, er så vondt at jeg bare venter på at det skal bikke over til ordentlige rier ;-)
Sover stort sett som en stein om natta, ser du bort fra alle dobesøkene :p Hadde en natt i forrige uke da jeg var sikker på kynnerne skulle gå over til rier, men vokna opp på mårran og da var det gitt seg..

3 dager til termin her, og ja. Både kynnere og nedpress/vondt i musa er verre enn tidligere :p virker som om at det blir litt sterkere for hver dag egentlig :)

Også verst på natta her! Sliter med å reise meg opp og gå på do f.eks pga at magen er så hard :p har også oftere og oftere mensmurringer :)
Babyene våres er nok rett rundt hjørnet nå, jenter ❤️❤️❤️

Også verst på natta her! Sliter med å reise meg opp og gå på do f.eks pga at magen er så hard :p har også oftere og oftere mensmurringer :)
Babyene våres er nok rett rundt hjørnet nå, jenter ❤️❤️❤️
Høres ut som mine siste dager altså :) Når jeg tenker meg om er faktisk magen steinhard hver gang jeg er på do og når jeg bare våkner på natta.. Hm, innså ikke det før nå :p Skal til legen i morgen, så er spent om hun kan undersøke meg og se om det har skjedd nå, vet ikke om det bare er jordmødre som kan se og gjøre slikt, skal ihvertfall spørre! :)

Jeg har sterkere kynnere gjerne på kveld og natt. Og hvis jeg må skikkelig tisse :P Er værst om natta. Føles ut som om magen er konstant hard. Skulle trudd det var murstein inni der og ikke en baby :P Hehe!

Jeg har sterkere kynnere gjerne på kveld og natt. Og hvis jeg må skikkelig tisse :p Er værst om natta. Føles ut som om magen er konstant hard. Skulle trudd det var murstein inni der og ikke en baby :p Hehe!
Haha, er nesten som jeg blir litt overveldet av disse kreftene kroppen viser, og det er før ongen i det hele tatt har kommet. Dette er jo liksom bare øving :p Helt utrolig...

Kynnerene blir ikke bedre hvertfall, de varer lengre og kommer oftere... Synes også de er vondter, jeg har enda 13 dgr til termin, så jeg må bare smøre meg med tålmodighet....

Magen er stram her også, baby ligger å skyter rygg konstant. Skulle tro jeg hadde ei illsint katte i magen....

Magen er stram her også, baby ligger å skyter rygg konstant. Skulle tro jeg hadde ei illsint katte i magen....
Åh, akkurat sånn gjør denne karn også! Når har du termin? Før syns jeg det funka å stryke over magen for å roe han ned, men ikke nå lenger nei! Får bare spark til gjengjeld :p

Åh, akkurat sånn gjør denne karn også! Når har du termin? Før syns jeg det funka å stryke over magen for å roe han ned, men ikke nå lenger nei! Får bare spark til gjengjeld :p

Jeg har den 13.okt, så det er jo enda litt over en uke til, men duverden så lei jeg er....
Guttungen i magen er ganske rolig her, kvikner til når jeg pjusker på magen, ellers tror jeg han har det rimelig trangt der inne, for er lite spark osv. Hadde vært bekymra hadde det ikke vært for at hver gang noen putter en doppler eller ctg-maskiner på magen min sier dem "åj her har vi et aktivt barn!" :p

Jeg har den 13.okt, så det er jo enda litt over en uke til, men duverden så lei jeg er....
Guttungen i magen er ganske rolig her, kvikner til når jeg pjusker på magen, ellers tror jeg han har det rimelig trangt der inne, for er lite spark osv. Hadde vært bekymra hadde det ikke vært for at hver gang noen putter en doppler eller ctg-maskiner på magen min sier dem "åj her har vi et aktivt barn!" :p
Ser den, har vell vært klar for å få han ut siden uke 37/38.. Har termin i dag, så går garantert over da :P Haha, artig med sånne aktive karer i magen, han lager jo allerede show :P Vet ikke om det er slik hos alle at barnet roer seg mot slutten... Isåfall kan jeg se lenge etter noe fødsel :o Virker bare som han er missfornøyd med plassmangelen :)

Ser den, har vell vært klar for å få han ut siden uke 37/38.. Har termin i dag, så går garantert over da :P Haha, artig med sånne aktive karer i magen, han lager jo allerede show :P Vet ikke om det er slik hos alle at barnet roer seg mot slutten... Isåfall kan jeg se lenge etter noe fødsel :o Virker bare som han er missfornøyd med plassmangelen :)

Da vil jeg tro du er GANSKE klar for å få ut rakkern :D
Jeg har morkaka forran, så den demper en del, men kjenner mye "buling" og grafsende hender, samt at av og til kommer det noen syke ninjaspark xD
Tror jeg også hadde vært noe lei av ei trang livmor etter 9mnd xD

Da vil jeg tro du er GANSKE klar for å få ut rakkern :D
Jeg har morkaka forran, så den demper en del, men kjenner mye "buling" og grafsende hender, samt at av og til kommer det noen syke ninjaspark xD
Tror jeg også hadde vært noe lei av ei trang livmor etter 9mnd xD
Mhm, føler meg ganske overmoden for fødsel.. Er rart at man kommer så langt at det eneste du egentlig vil er å føde et barn, som skal være den verste smerten man kan oppleve. Det er vell en mening med dette :) Ja okei, uff, hendene ja.. Kjenner ut som han graver seg nedover innimellom :P
Har full forståelse for han, men da må han jo komme seg ut! ;)

Back
Topp