Termin i midten av februar

Hei! Har dere tatt kontakt med legen? Tenker dere å ta tidlig ultralyd? Jeg har ikke tatt kontakt med legen enda, jeg vil ta priv ultralyd i uke 11 eller 12, synes det er så lenge å vente helt til september..
Jeg skal til jordmor og på tidlig ul i uke 12. Det blir ei spennende uke!
 
Jeg skal til jordmor og på tidlig ul i uke 12. Det blir ei spennende uke!
Det blir spennende! Jeg har ikke kontaktet lege eller jordmor, men har bestilt priv ul når jeg er i uke 10. Nå må bare ukene gå litt raskere [emoji85][emoji4]
 
Det blir spennende! Jeg har ikke kontaktet lege eller jordmor, men har bestilt priv ul når jeg er i uke 10. Nå må bare ukene gå litt raskere [emoji85][emoji4]
Litt avhengig av hvor du bor så kan det være lurt å kontakte jordmortjenesten ganske tidlig. Her i Trondheim bør man i alle fall si ifra tidligst mulig :)
 
Ja heldigvis større sjangs for at det går bra, dagene går så sakte nå, å litt kjedelig at samboer er i nordsjøen [emoji85] skal jobbe hele helgen da, så blir litt andre ting å tenke på :)

Å jeg vet, jeg har også husbond med offshoreturnus. Allerede lange dager blir enda lengre når de er vekke.
 
Jeg skal både på tidlig UL etter fullgåtte 8 uker, og en ny tidlig UL i uke 14. Termin i midten av februar (på min egen bursdag tilogmed). Første gang jeg er gravid, og jeg tror liksom ikke helt på det. Sett bort i fra kveldstrøtthet og vonde bryst har jeg ingen symptomer.
 
Jeg skal både på tidlig UL etter fullgåtte 8 uker, og en ny tidlig UL i uke 14. Termin i midten av februar (på min egen bursdag tilogmed). Første gang jeg er gravid, og jeg tror liksom ikke helt på det. Sett bort i fra kveldstrøtthet og vonde bryst har jeg ingen symptomer.
Så morsomt at termin er på din bursdag :) synes også det er vanskelig å tro at en er gravid, derfor gleder jeg meg til det blir mer bekreftet med ul og voksende mage ;)
 
Jeg har fått 19 februar, bekymret for å miste jeg også og tror liksom ikke helt på at jeg er gravid enda [emoji28] var ikke planlagt denne gangen heller [emoji28]
 
Mine bryster kan såvidt ha klær på seg, de er så ømme og murringer i hytt og gevær. Aner noe merkelig kvalmelignende når jeg blir sulten og når jeg spiser føler jeg meg uggen ikke godt å høre hva kroppen vil alltid!
 
Klarer dere å glede dere over graviditeten, når en er så redd for å miste? Jeg sliter nemlig litt med det:/ skal på TUL 26/6 så håper jeg våger å glede meg litt om den ser bra ut....
 
Klarer dere å glede dere over graviditeten, når en er så redd for å miste? Jeg sliter nemlig litt med det:/ skal på TUL 26/6 så håper jeg våger å glede meg litt om den ser bra ut....
Jeg syns også det er vanskelig. Jeg har så lyst til å slippe gleden løs, men som du skriver er det veldig tidlig fortsatt. Jeg har også tidlig UL som en slags lampepost i det fjerne, og hvis alt ser bra ut der skal jeg forsøke å slappe litt mer av.
 
Jeg har termin 11 februar. Skal på tidlig ultralyd onsdag som kommer. Jeg gleder meg veldig og er veldig spent på om alt er bra da. Jeg går også og er redd for at jeg plutselig skal begynne å blø. Håper TUL hjelper meg å slappe av litt :)
Symptomer jeg har er ømme bryster, kvalme (spesielt etter lunsjtid), murringer nederst i magen og trøtthet
 
Klarer dere å glede dere over graviditeten, når en er så redd for å miste? Jeg sliter nemlig litt med det:/ skal på TUL 26/6 så håper jeg våger å glede meg litt om den ser bra ut....
Jeg synes også det er vanskelig å glede meg, er veldig glad for å være gravid, men klarer ikke slappe helt av. Blir nok bedre om alt er bra på ul! Jeg skal ikke på ul før i uke 10 da, så det føles lenge til.
 
Klarer dere å glede dere over graviditeten, når en er så redd for å miste? Jeg sliter nemlig litt med det:/ skal på TUL 26/6 så håper jeg våger å glede meg litt om den ser bra ut....
Var ekstremt nervøs med førstemann, men nå som jeg kjenner igjen litt av de rare følelsene og vondtene i kroppen så klarer jeg å slappe litt mer av. Men blir nok ikke helt virkelig før etter tul i uke 12 :)
 
Var ekstremt nervøs med førstemann, men nå som jeg kjenner igjen litt av de rare følelsene og vondtene i kroppen så klarer jeg å slappe litt mer av. Men blir nok ikke helt virkelig før etter tul i uke 12 :)

Så godt at du kjenner deg litt igjen :) håper det blir en søt februarbaby på oss alle:)
 
Back
Topp