Termin i midten av februar

Halu

Forelsket i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Hei! Synes det hadde vert kjekt å ha en gruppe hvor vi kan dele tanker og symptomer me andre som er i ca samme uke. Ut i fra babyverden har jeg termin ca 16 feb, og er 4+1 idag. Jeg er kjempeglad for å endelig ha positiv test etter over ett år med prøving. Men jeg sliter litt med å slappe av da jeg er veldig bekymret for å miste..
 
4+0 i dag og skjønner bekymringene dine. Meeen, sannsynligheten for at det går bra er tross alt høyere enn den for at det går galt :) man får prøve å tenke på det :)
 
Jeg har termin 15.februar <3
Prøv å slappe av, det er det beste for dere. Hva om du ikke mister? :)
 
Jeg har termin 14.februar <3 Får si som de andre her, prøv å slappe av :) Selv om jeg ikke alltid er så flink til det selv, hihi.
 
Har fått både 16.februar og 15. februar når jeg regner ut termin. Appen sier jeg er 4+2 i dag. Forstår veldig godt at du er redd for å miste. Det er jeg og. Men jeg prøver å bare mate meg selv med positive tanker hver dag, så ikke de negative tankene tar fullstendig overhånd. Fort gjort det... Mensen har ikke kommet,og testene er positive - så da er jeg gravid og det skal jeg nyte, tenker jeg :D
 
Ja heldigvis større sjangs for at det går bra, dagene går så sakte nå, å litt kjedelig at samboer er i nordsjøen [emoji85] skal jobbe hele helgen da, så blir litt andre ting å tenke på :)
 
Termin 16.feb her tror jeg [emoji4] alt mellom 15-18 egentlig, men utifra utregningen så stemmer det mer med 16 [emoji28]

Skjønner bekymringen, og det er ikke lett å holde styr på tankene, men som oftest så går det bra for de fleste.

Så kan du jo tenke litt sånn som jeg gjør, at om det ikke skulle gå denne gangen, så er det ikke meningen ennå. Kroppen pleier jo å rydde opp om noe evt skulle være galt også.

Men som sagt, men de aller fleste, så går det bra [emoji4]
 
Er det noen som har begynt å få symptomer? Jeg er overrasket over å kjenne litt allerede. Våkner på nettene for å tisse. Er sulten hele tiden. Pleier ikke spise frokost når jeg står opp, pleier å vente en time og to. Nå må jeg spise med en gang [emoji85][emoji4]
 
Termin va 14 her :) Kan ikke si jeg merker så veldig mye enda. Kanskje litt mer "luftig" enn vanlig :rolleyes: og litt murring i magen :) har brukt og bli kvalm i uke 6-7, så ser ikke veldig fram til det akkurat :wacky:
 
Er det noen som har begynt å få symptomer? Jeg er overrasket over å kjenne litt allerede. Våkner på nettene for å tisse. Er sulten hele tiden. Pleier ikke spise frokost når jeg står opp, pleier å vente en time og to. Nå må jeg spise med en gang [emoji85][emoji4]

Har veldig ømme pupper/nipler! Og må tisse mye. Men jeg drikker mye vann og, så kan være det og...[emoji848]
 
Mye tørst, så da også mye dogåing av den grunn, og begynt å bli småkvalm når jeg blir sulten, så det var litt tidlig synes jeg :( Ble kvalm rundt uke 6 sist, og skal på et par jobbreiser de neste tre ukene, så håpet egentlig kvalmen skulle drøye til etter det. Jaja, kan jo hende det blir så mild kvalme som det er nå en stund framover, og at det fortsatt tar noen uker til full svangerskapskvalme. Håper! :)
 
Jeg har termin 14. februar. Forstår godt at du er redd for å miste. Jeg og min mann har forsøkt å få barn i 2 år (ikke veldig aktivt). Ble endelig gravid i februar i år, men fikk en SA i slutten av mars (uke 7). Er 4+4 i dag og håper at denne spiren sitter. Heldigvis sies det at det er større sjanse for at det går bra enn at det ikke går bra. :) Jeg har ikke så mye symptomer per dags dato. Litt murring i magen innimellom, ømme nipler, blir litt kvalm når det er lenge siden jeg har spist og så er jeg litt ekstra sliten/trøtt i perioder.
 
Jeg har termin 14. februar. Forstår godt at du er redd for å miste. Jeg og min mann har forsøkt å få barn i 2 år (ikke veldig aktivt). Ble endelig gravid i februar i år, men fikk en SA i slutten av mars (uke 7). Er 4+4 i dag og håper at denne spiren sitter. Heldigvis sies det at det er større sjanse for at det går bra enn at det ikke går bra. :) Jeg har ikke så mye symptomer per dags dato. Litt murring i magen innimellom, ømme nipler, blir litt kvalm når det er lenge siden jeg har spist og så er jeg litt ekstra sliten/trøtt i perioder.
Så trist at dere mistet, men bra at dere fikk det til så raskt igjen. Håper at alt går fint denne gang! :)
 
Jeg har tatt utallige terminkalkulatorer på nettet men tror ikke de greier bli enige med hverandre fordi jeg har fått flere ulike datoer. Så kanskje de regner forskjellig:p

Men så kan jeg si et snitt av alle jeg har tatt da - ca 17.feb :joyful:

Jeg er også redd for å miste:/ har prøvd et år vi også, og har spontanabortert en gang og mulig hatt mange kjemiske, etter symptomer og g-tester å dømme :/

Vi får kysse fingrene for alle her inne ❤️
 
Hei! Jeg har også termin i midten av februar. Fikk positiv test i går etter å ha prøvd i ca 2,5 år. Har hatt en MA i uke 11 for 1,5 år siden så kjenner veldig på at jeg ikke klarer å glede meg enda.
Har faktisk en del ligamentsmerter (tror jeg), så det skjer noe i alle fall! Niplene har vokst også, men utenom det har jeg ingen symptomer.
Håper det går strålende bra med alle sammen! [emoji173]️
 
Termin ca. 18 her og kjenner en del på bekkenvondter. Har slitt med litt smerter av og til etter forrige svangerskap, men kjenner det nesten daglig nå, så håper det ikke utvikler seg :nailbiting:
 
Hei! Har dere tatt kontakt med legen? Tenker dere å ta tidlig ultralyd? Jeg har ikke tatt kontakt med legen enda, jeg vil ta priv ultralyd i uke 11 eller 12, synes det er så lenge å vente helt til september..
 
Jeg har kontaktet lege ja, men jeg skal ha tettere oppfølging denne gangen. Skal ha første legetime til uka allerede. Har også blitt lovet tidlig ultralyd, så håper jeg får det da :) Hvis ikke bestiller jeg privat! For TUL skal jeg ha!! :)
 
Hei! Har dere tatt kontakt med legen? Tenker dere å ta tidlig ultralyd? Jeg har ikke tatt kontakt med legen enda, jeg vil ta priv ultralyd i uke 11 eller 12, synes det er så lenge å vente helt til september..

Legen vet at jeg er gravid, men skal ikke på noe kontroll før i uke 12 tenker jeg. Samme gjelder for tul også. Klarer ikke vente helt til uke 19-20 på oul [emoji28]
 
Skal kontakte legen i morgen tenkte jeg ville vente til etter 3+ på digital, men det blir ikke før neste søndag (17). Jeg reiser til gdansk 19-22, så da er det greit å kontakte legen først :)

Tenkte at jeg ville ha TUL i uka 10 ca, men ser ut til at de har ferie på klinikken da, så blir nok 02.07 (7+3).
 
Back
Topp