Termin i juli ?

heihei... jeg har 12 juli[:D] min lille spire kommer tilverden [:)]

Jeg har termin 22 juli

Hei hei!!! Jeg har termin den 6 Juli! Gleder meg helt enormt!
Har ei lita jente fra før:)

Har termin 16 juli (etter egen utregning), min første.
Så utrolig spennende.

Hei! Jeg har termin 18 juli. To dager etter deg,Trista.[:)]
Veldig spennende dette..
Hvordan er formen til dere andre som har termin i juli da?

Hei,hei [:)] Jeg har menstermin 17.juli. Skal til legen 20.desember [:)]

Hei! Jeg har termin ca. 12 juli. Det er ei skikkelig spennende tid framover nå. Første gang jeg er gravid, så alt er nytt for meg. Du da, har du barn?

Hallo har termin 18 juli. gleder meg masse. er en del kvalm men ikke så ekstremt som når jeg gikk med jenta mi, noen sier det mest sannsynlig er en gutt denne gangen siden jeg ikke er SÅ kvalm....Noen som har peiling på dette eller er det bare tilfeldig??? I følge det kinesiske fødselskartet blir det ei jenta... Håper på svar

Første gang jeg er inne på denne siden.... Jeg har termin 21 juli og har akkurat innfunnet meg med situasjonen. Har en jente på to og et halvt fra før og det dukket opp utrolig mange rare følelser når jeg leste av resultatet på graviditetstesten. Noen andre som har vært igjennom det sammen?

Jeg har termin 18.juli. Er heldigvis ikke noe kvalm, MEN trøtt sier du?? Tror jeg kunne ha sovnet stående midt i gulvvasken også jeg... puh!

Hei!
Jeg har termin i slutten av Juli, ca 26 tror eg? Så er ikke så langt på vei ennå. Men er det flere som meg? som ikke merker noen ting, ingen symtomer.
Var gravid i sommer/ høst og, men mistet når jeg var 10 uker på vei, og hadde veldig lite symtomer da og. Merket forskjell på puppene, og endel murring i magen, men ikke noe annet. Hva med kvalme, tisse ofte, trøtthet?? Syns alle merker noe av det jeg. Savner litt flere symtomer jeg...

Hei,Krepsen! Jeg har det litt på samme måte som deg.. har murringer og ømme pupper,men flyr på do hele tida i tillegg!!

Jeg nyter det så lenge jeg slipper unna andre "plager" [:D]

Hei igjen!
Jeg ønsker vel egentlig litt mer symptomer for å virkelig føle på kroppen at jeg er gravid. Men jeg trekker det nok tilbake hvis jeg blir hengende over doskålen senere [:)]. Men så vil jeg og at det skal føles annerledes enn forrige gang, siden det gikk galt da...[:(]

Det skjønner jeg godt!! Misforstå meg rett nå; håper du begynner å spy snart [:D][:D]

jeg har termin 20.juli!gleder meg veldig til den dagen!![:D]

Har ikke fått fast satt termin enda, men etter egen utregning er det rundt 8 juli.. Skal til legen 13. desember.. veldig spent..

hei.jeg har termin 4 juli,gleder meg veldig til nr 2,har ei jente på 5 år fra før.

hei på dere alle juli damer.

Vi har også termin i juli. 12juli.
Lykke til alle juli mammaer.

klem[:)]

Back
Topp