Termin i juli ?

Eg Har termin den 12.juli,dette er mitt 2 barn...Har fra før en herlig sønn på 16 mnd...[;)][;)]
Gruer meg litt til denne fødselen,sist fødsel var ikke noe særlig...

Hei! Er ny på forumsidene jeg. Har termin 22. juli. Har fra før en gutt født i -99. Litt sprang mellom, men studier tar sitt... Flere som bor i Drammen med termin i juli?

jeg har termin 26 juli [:D] gleder meg veldig til mitt første barn se det lille nurket.

Har termin den 20.juli.. Det blir spennende, det er det første barnet. [;)] Det blir spennende å se det lille nurket/ hjerteknuseren for det er det garantert..[:D] Er det noen andre som er fra Toten distriktet her eller? Og hvordan får dere fram den nedtellinga som mange har nederst på sine innlegg??

Har termin den 20.juli.. Det blir spennende, det er det første barnet. [;)] Det blir spennende å se det lille nurket/ hjerteknuseren for det er det garantert..[:D] Er det noen andre som er fra Toten distriktet her eller? Og hvordan får dere fram den nedtellinga som mange har nederst på sine innlegg??

Hei[:D] jeg har også termin den 25 juli[:)][;)]

Hei!

Har termin 24 juli og er helt enig med Sandra..skal også ha surrogatmor om det noen sinne blir en neste gang..har vært konstant syk hele svangerskapet og har knyttet nært bekentskap med sykehusene siste tiden.er drittlei,men hoppla..bare 10 uker igjen!!

Hei,hei.
Jeg har også i juli, den 8. faktisk.
Gleder meg masse til å bli ferdig, siden det begynner å bli litt tungt nå. er min første, så jeg er ganske spent.
Er endel plaga med ryggen, så jeg får endel hjelp fra søstra mi, gubben jobber, så han har ikke like mye tid som hun.
Jobber litt ved siden av i en matvarebutikk, har fått avløser, så jeg har ikke så mange arbeidtimer, men det går bra. [:)]
Skal på ny UL nå på onsdag 25.05, for kontroll av morkaka. Den lå visst lit langt ned da jeg var sist. Er veldig spent på hva de sier
denne gangen.
Men lykke til til alle sammen, nå er det ikke lenge igjen!! [:D]

Ikke så superaktiv her inne, men jeg venter vårt 2. barn 16.juli.[:)]

Noen fra nordland her da? Synes det bare er folk fra oslo og bergen inne på alle forumene...[8|]

det er trøndere å...[:)]

hei jeg har tremin 26 juli. gleder meg synes tide har gått fort nå di to siste mnd men i begynelsen gikk det seint gleder meg helt vilt har gjort alt klart og det er jeg glad for. begyner og få vann i kroppen og det er vondt i beina sover lite for er så mye liv der inne nå[:)] når jeg skal sove

Jeg har termin med nr 4 30. juli.

Ny på disse sidene, trønder, har 3 jenter fra før de er født 1998, 2001 og 2002.

Hei,

Ny her jeg [:D]

Har termin med nr 1 20 juli. Gleder meg veldig til han kommer ut. Svangerskapet har i og for seg gått smertefritt og det er "lett match" å være gravid synes jeg, men 9 mnd er litt lenge...! Merker også at jeg stort sett går rundt og er bekymret for om noe er galt. Blir rett og slett litt paranoid!

Gleder meg i alle fall til vi blir 3[:)]

hei tirei... jeg har termin også den 8. juli... hvordan går det med deg??? jeg gleder meg utrolig mye....

lykke til...

Heisann tirei og kkika!
Jeg har også termin 8.juli.........jeg er bare så kjempelei nå[:'(]...ser frem til å få babyen ut nå....
er så lei av å gå rundt som en liten "elefant"... Jeg vet det blir jente her...vet dere hva dere får...
Uansett lykke til, det kan jo skje når som helst nå...[:)]

Hei
Er ny i dette forumet.
Har termin 11 juli og er fra Drammen. Har lett preeklampsi (svangerskapsforgiftning) så vi er inne på sykehuset til kontroll flere ganger i uka. Gleder meg til gutten vår er i armene, men ikke til selve fødselen. Er det andre som føler det på samme måte?

Har termin 31 juli og begynner å bli ordentlig lei. Egentlig så gleder jeg meg noe så helt vanvittig til nurket kommer til verden, men nå om dagen så er jeg så lei at jeg bare gleder meg til å kunne sove på magen, slippe å måtte gå på do to til tre ganger i løpet av natta, og alle spørsmålene om hvordan jeg har det. Til noen utvalgte kan jeg svare som sant er at jeg er møkka lei, men de fleste virker det som at bli fornermet hvis de får til svar at jeg er lei, er det flere som har det sånn?
Det er også mange som lurer på om jeg gruer meg til fødselen, noe jeg heldigvis ikke gjør, og svarer jeg at jeg ikke gruer meg til noe mer enn at jeg vet det kommer til å gjøre forferdelig vondt så virker det som at de ikke tror meg. Det jeg gruer meg til er at jeg ikke har peiling på hvordan den nye situasjonen som kommer. Jeg har en datter fra før, og det skla bli en spennende utfordring å få en liten til i huset, men hvordan vil det egentlig bli, vil jentungen bli sjalu? vil jeg ha nok tid og overskudd til å ta meg av begge barna osv. Jeg har en samboer som stiller hundre prosent opp, men det er alikevel jeg som skal være hjemme.
Mulig jeg virker veldig negativ nå, men jeg er SLITEN.
Er det flere som har det som meg?

Jeg har termin i juli - men får ganske forskjellig termin alt etter hvilken utregningsmetode jeg bruker - men i følge legens superkjappe hoderegning er det 4. juli. Selv tror jeg kanskje det er litt senere.

Hei Godhjerta,

jeg skal også til legen 1. desember. Var som du kanskje har lest hos legen da jeg fikk vite at jeg var gravid, men det var pga. influensa. Har hosta så mye at jeg har blitt bekymret for å hoste på meg SA, men har fortsatt rød strek så da går det vel bra [;)]

Første baby, er 76-modell

Back
Topp