termin i januar

Hei på dere...
Så gøy at flere kommer inn her!
Blir sikkert kjempe koslig med Januar barn...
Gleder meg til å dele erfaringer og glede med dere![;)]

Hei, hei!
er gravid med mitt 4. barn...og er like spent som med alle di andre, kansje mer[:)]
har ikke vært til lege enda, men har regnet ut selv at jeg har termin 15 januar!
har hatt en abort i oktober i fjord...å nå i april ble det endelig fullklaff...
Fant denne siden som så kjempe snedig ut, så jeg fant ut at dette ville jeg være med på....gøy å se at det er fler som tenker likt!

klem

hei.
Jeg har så lyst til å fortelle familie/venner at jeg er gravid, men veldig kjipt hvis noe skulle gå galt liksom...Er jo ikke mere enn ca 5 uker på vei! Hva mener dere? Fortalt det til noen?

Gratulerer så mye[:D][:D]

Jeg fortalte det jeg var 9 uker på vei. Da klarte jeg ikke holde meg lenger.
Du kan jo fortelle det til dine nærmeste. [:)]

Gratulerer så mye...
Om du har regna "riktig" så har vi termin lik dag![;)]
Hvor gamle er de 3 første barna da?

Hei! Jeg er ny her. Har termin ca. 11. januar. [:D] Er utrolig trøtt, men ellers i fin form.

Hei!jeg er knapt 4 uker på vei og hadde bestemt meg for å vente med å si det denne gangen, da det faktisk gikk galt forrige gang....men mine nærmeste fikk vite det med en gang[:)]..jeg ble jo helt sprekkeferdig.....hehe

takk! har ei jente på snart 10 og en gutt på 8 og en gutt til på 4....

jeg ser det står 5+5 til deg, da er det vel det det heter til meg også da[:D]

Så artig...Detta blir gøy!
Hva ønsker du av kjønn denna gangen da?
Jeg syns det hadde vært artig med ei jente til,har en av hver...
Åssen var ditt tredje svangerskap?Har du fått mage tidlig/til lik tid de tidligere gangene?

jeg kunne egentlig tenkt meg ei lita tulle denne gangen her...har to gutter etter hverandre så...men det spiller ingen rolle sånn sett.Ganske ulike svangerskap egentli..fødte hjemme med nr.2 det gikk kjempe bra, kom veldig fort!Var veldig frisk og rask med nr.3 men gikk over tiden med han...[:'(]
har hatt en del bekkenløsning, som regel værre for vær gang...så vi får se...
Magene har syntes rundt 6 mnd på nesten alle svangerskapene tidligere (syntes GODT for andre mener jeg)først da at jeg har følt meg gravid liksom, men nå synes jeg nesten jeg har fått mage allerede[:)]Kan være jeg bare er blitt fet...hehe.Godt med MAT vet du....selv om man er kvalm både før og etter man spiser.Hvordan har det vært med deg?

Jeg har også termin den 15.01.06!
[:D]

Uff,kjedlig å gå over tiden da...Kom de to første før termin?
Mine to har kommet 2 og 3 uker før termin,så regner sånn delvis med at denna gjør det og.Hadde vært greit om den greide å bli der litt da...
Gikk du mange dager over med tredje?
Med nr 2 her var magen på plass etter 8 uker,og ser allerede nå at magen begynner å løfte på seg...Har noen kilo ekstra fra før nå,men nederst på magen begynner det på en måte å stramme seg opp.Så tror kroppen vet like godt den gangen her at det er greit å gjøre plass for knøtten som vokser fort![;)]

hei hei!!!!
Jeg har termin 20 januar... gleder meg så utrolig masse. er litt bekymret for har nesten ingen plager. bare litt småkvalm. merker ingenting på puppene. er så redd for å komme til legen om noen uker og han skal si at det ikke er noe baby der. har tatt 4 graviditets tester og alle har vært svakt positive. venter spent på svar!!!!!

de to første kom 1 uke før termin mens den siste kom 1 uke etter termin, men jeg ble jo innlagt 1 uke før termin med nr.3 for jordmor var nesten sikker på at når to hadde kommet før så kom iallefall nr.3 det, og da mente hun at det var greit at jeg var på sykehuset når babyen skulle ut i og med at de to andre hadde kommet så fort ut.[:D]
jeg husker jeg gikk lange turer og mange sykehustrapper da jeg gikk på overtid......jeg ble lagt på samme avd. som de andre som fødte...det var pyton å høre alle som kom og gikk med babyene sine[:'(]tiden ble extra lang og jeg syntes synd på meg selv[8D] men han kom da ut til slutt, med mye havresuppe, akkupanktur og modningspiller...hehe

heia!ikke alle som trenger å ha plager....vil ikke si at du er unormal for det...se på det sånn at du er heldig[;)] det er jo ikke god å være kvalm og ha vondt i brystene akkurart[X(] en blå strek er som regel en blå strek uansett styrke, du er nok gravid, men det er jo tidlig og det er ulik hvor mye HCG hormoner hver enket skiller ut så tidlig.....det går nok bra skal du se...si fra hvordan det går...gøy å høre[:)]

klem

vet at jeg sikkert uroer meg unødvendig, men er bare så kjempe glad for å være gravid nå og vil absolutt ikke at noe skal gå galt.... er kjempe oppblåst nederst i magen. er det vanlig? kan jo ikke ha begynt å fått mage allerede? takk for svar forresten. er så mange spørsmål som svirrer oppi hodet, så kjempe godt å "snakke" med noen som er i samme situasjon...

du...jeg har vært så oppbåst og vondt i magen denne gangen, men det er et godt tegn har jeg lest, for tarmfungsjonen i kroppen blir litt i ulage spesielt i første trimester da kroppen vår forsyner den lille spiren vår med næring...så jeg tar det som et godt tegn[:)]
det er bare koselig å "snakke" med deg, håper svarene mine er til hjelp[:D]

klem

er det forresten i uke 8 vi skal på første kontroll? når er det vanlig å si ifra på jobben at du er gravid?

de sa til meg på legekontoret at jeg kunne bestille time til doktor når jeg var 2-3 mnd på vei, eller 10 uker som jeg har lest,de får ikke sjekket så mye før da, men det er ikke noe iveien for å bestille time med en gang. på noen steder så er det lang vente tid for å få time til doktor.....du kan vel si det på jobben når DU føler at du er klar for det....[:)]

Back
Topp