termin i januar

Oj så gøy:) hvor holder du til i verden om jeg får spørre?? fått noen plager el noe sånt enda da?

Hei!
Har akkurat testet positivt og regnet meg frem til at jeg har termin ca. 11 januar.... Har vært litt trøtt de siste dagene men ellers ingen tegn på graviditet. Spennende å se hva som skjer fremover.....

Hei Lykketrollet:)

Gratulerer så mye med den lille i magen[:D]
jeg har heller ikke noen spesielle plager bortsett fra trøtt og veldig sulten [:)]

ja det er kjempe spennende...

klem

Jeg er utrolig glad nå: Testet positivt i går, og er etter beregningen 4+1. Denne gangen håper og tror jeg at alt går bra (jeg hadde desverre en spontanabort i 7. uke, mars i år).

Hei hei!! Jeg har også termin 7. januar, er 5 uker i dag!!! Har ei datter på snart 15 vmnd fra før!

Gratulerer alle sammen :-) [:D] Håper vi alle kan glede oss videre sammen og utveksle erfaringer underveis! Har litt vanskelig for å skjønne at jeg faktisk er gravid - veldig rart egentlig, for jeg hadde ikke forventet å reagere sånn. Det er liksom helt urealistisk! Fortalte det til samboeren min i går, og han bare smilte og sa "jeg tror ikke det er sant"!?! [:)] Selv om han fikk se gravidtesten, så trodde han ikke helt på meg. I grunnen tror jeg det ikke helt selv heller :-) Hva med dere andre? Hvordan reagerte dere da testen var positiv?

Hei:)

ingen andre plager enda jeg hell, bare at jeg sover for det meste hehe:) og sulten... maaaaattt hehe[:)]

Tusen takk lykketrollet:) ja vi må dele erfaringer.......

jeg og har vanskligheter med å tro det, men testen sier så... selv om den var veldig svak....

her hjemme var det full jubel[:D]
og det kommer det nok til å bli når vi skal fortelle det og:)

tusen takk for det:) får ha gratulere så mye du også[:D]

holder til på hamar jeg:)
skal ta innvendig ultralyd på mandag, det blir spennende[:)]

Hei ! Kos å se at det er flere venter barn i Januar og som har begynt å "chatte".Jeg har termin 8 januar - og gleder meg veldig.

Etter ca 1 års prøvetid, har vi også klart det. Positiv test for 3 dager siden[:D]Termin rundt 11 januar.
Kjempetrøtt, sulten og plaget med endel mensmurringer. Gleder meg!

Hanne79

Gratulerer til nye i forumet!!! Jeg var hos legen i på onsdag og fant ut at jeg var litt lenger på vei enn jeg trodde. Han mente jeg var i uke 6.. Tror ikke helt på det, men skal til undersøkelse til uken så da får vi se :-) Vet noen når man tar ultralyd eller liknende for første gang? Trenger liksom litt beviser for at det faktisk er noe der inne, i og med at jeg ikke merker noe særlig.... og kjæresten min er også veldig nysgjerrig [:D]

På b-a-b-y.dk kan man opprette sin egen side og få en detajlert graviditetskalender med bilder og beskrivelser for hver eneste dag i svangerskapet. Veldig morsomt, for de av dere som ikke kan få nok av slike ting [:)]

Hei alle sammen! Så koselig å se at det er så mange som skal få en liten jordnær, men likevel veldig sta og egen krabat i januar. Hehe.. Jeg er selv steinbukk, så jeg vet hva jeg snakker om. [8D] Jeg har termin 8. januar, men håper på å få det lille knøttet mitt som bursdagspresang den 6. Er i fin form, men har noen voldsomme menssmerter innimellom + at jeg er såååå trøtt. Det passer egentlig veldig dårlig i disse eksamenstider, men-men... Gleder meg til jeg har vært hos legen i uke 8, for da skal vi fortelle det til familie og venner!! Til den som lurte på når man skal til ultralyd, så er det i ca uke 17-18. Stoooor klems fra meg

Etter lang tids prøving med naturmetoden utan resultat, blei redningen eggløysningsstimulerande tablettar. Ein kur og så positiv gravitest! Så då er eg visst gravid då! Terminen blir ca 19 januar. Dei graviditetstegna eg har er slike eg klarer å innbilla meg når eg kjenner veldigt godt etter...

Gratulerer så mye!
Det klaffer etterhvert...
Vi venter vår neste rundt 15.januar,så er jo neste nlikt.
Så vi får følge med på hverandre![;)]

Hei.
Har testa positivt og er såååå glad. Antatt termin 21 januar..Gleder oss. Er ny her inne, men dette virker jo som et interessant opplegg;)

Back
Topp