Termin i dag

En tråd i 'August 2020' startet av Miooo, 1 Aug 2020 kl 20:56.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Miooo Betatt av forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Da har jeg gått til termin og er kjempeglad for å ha gått så langt denne gangen, siden jeg fødte prematurt sist. :happy:

Helt siden uke 34 har jordmødrene og legene jeg har vært hos sagt at fødselen kan starte når som helst, så føler jeg har vært forberedt ganske lenge nå.

I de 3 siste ukene har jeg hatt hyppigere og hyppigere modningsrier.. i dag har de rett og slett vært veldig vonde. Håper på å få født snart, for jeg må innrømme at jeg nå er litt lei :hilarious:.

Men det er altså håp for de som har født tidlig før og i tillegg har jeg hatt en infeksjon, to uvi, svangerskapskvalme og bekkenløsning.. jeg har overlevd :woot:

• Hjertelig Hjertelig x 11
  2. Powernap2020 Blir kjent med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

masse lykke til, du er ikke langt unna nå :smiley-bounce016

3. Høne_mor84 Glad i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Rett ved målstreken du, lov å være rastløs og utålmodig nå. Lykke til videre :Heartred

4. Miooo Betatt av forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Takk :happy:. Må innrømme jeg er megaklar for å treffe den lille nå :)

• Hjertelig Hjertelig x 2
  5. Evamor Elsker forumet Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Til termin. Mener du 37-0 eller 40-3? Jeg er to dager fra å ha klart å gå lenger i dette svangerskapet en begge de andre. Så jeg går vist barr lenger og lenger selv om jeg har hatt mye komplikasjoner siden jeg ble gravid.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  6. Miooo Betatt av forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Mener 40+3, tenker det er det som er til termin (har termindato 1. August). Uke 37 var også en viktig uke, siden barnet da ikke lenger er prematur :happy:.

7. Evamor Elsker forumet Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Gratulerer. Jeg har offisielt gått flere timer gravid en de andre svangerskapene. Er 39-1. Tror hun har tenkt å bli til noen fysiske kaster henne ut.

8. Miooo Betatt av forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Føles slik ut her også, for alltid gravid :hilarious:

9. Evamor Elsker forumet Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Her gikk slimproppen etter murring i hele dagen. Så nå er d å se om det er mer som skjer av murringer. Hadde vært greit å være ferdig.

• Optimistisk Optimistisk x 1
  10. Miooo Betatt av forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Så spennende :woot:

11. Bkno2746992 Andre møte med forumet

Jeg er også ved termin idag
    Første ble født i uke 39, så jeg føler jeg er på ordentlig overtid

Del denne siden