Termin i dag:)

Sommerbaby19

Forelsket i forumet
Da har termindatoen kommet og jeg håper jeg snart skal få hilse på lille tulla:). Har kommet litt slim i dag og magen er mye stram men ingen rier enda. Gikk 11dager over med førstemann så må vel foreløpig bare smøre meg med tålmodighet:/. Innen 17.mai er hun hvertfall her:). Flere som begynner å nærme seg termin?

Har også termin i dag med nr 3 :-) hadde rier for noen dager siden, men de dabbet av.. Har født dagen før og dagen etter Termin før, så veldig spent!

Håper det snart skjer noe for dere :) jeg hadde termin i dag, men fødte på fredag. Fornøyd med det egentlig (uten at jeg skal gni det inn hehe) :D

Håper det snart skjer noe for dere :) jeg hadde termin i dag, men fødte på fredag. Fornøyd med det egentlig (uten at jeg skal gni det inn hehe) :D

Gratulerer:). Jente eller gutt du fikk?Har du kommet hjem igjen nå eller er du på sykehuset enda?Jeg håper det skjer noe i løpet av uka,men gikk 11dager sist før jeg ble satt i gang så er forberedt på at jg kanskje fortsatt må vente litt:).

Gratulerer:). Jente eller gutt du fikk?Har du kommet hjem igjen nå eller er du på sykehuset enda?Jeg håper det skjer noe i løpet av uka,men gikk 11dager sist før jeg ble satt i gang så er forberedt på at jg kanskje fortsatt må vente litt:).
Takk :) fikk en liten gutt :) vi dro hjem fra sykehuset mandag 4. mai, og det var litt godt å komme hjem til hverdagen :)
Hvordan går det med deg? Nå har du snart gått ferdig overtiden :D eller har det skjedd noe?

Takk :) fikk en liten gutt :) vi dro hjem fra sykehuset mandag 4. mai, og det var litt godt å komme hjem til hverdagen :)
Hvordan går det med deg? Nå har du snart gått ferdig overtiden :D eller har det skjedd noe?

Vi fikk en liten vakker prinsesse for en uke siden i går. Hun kom 11.05 etter at jeg ble satt i gang 5dager over tiden. Vi kom hjem ons så nå koser vi oss bare hjemme:). En ny tilværelse å være tobarnsmor,men storebror er veldig stolt selv om det selvfølgelig også er litt sjalusi/uvant for han.

Back
Topp