termin i dag::)

ORIGINAL: Fherena

jeg skal føde i tønsberg...har gått i trapper...var på kjøpesenter i går til å med..åhhh så lei...det er jo slutten og kanskje ikke så rart men utrolig kjipt å vente å vente og venninna mi fikk i går og folk ringer og mailer meg i ett eneste jkør...kom ut da lille venn...mamma orker ikke mer[:)] kebab i kveld og så en lang kjøretur og en kopp svart kaffe når jeg er hjemme igjen...hun mååååå bare ut nå ...hehe jeg er helt desperat
[:-]

Du får ha lykke til. Har du lyst til å gi en oppdatering på hvordan det er å føde på tønsberg sykehus. Har planer om å føde der selv. Men er veldig usikker.

Håper hun lille kommer i løpet av kvelden eller morgendagen.

Lykke til [:D][:D]

Har en venninne som det også hjalp med humpete vei... Ellers sies det at vindusvask skal hjelpe, siden du står å strekker deg å sånn, var slik jeg forsto det iallefall..
Lykke til, uansett.. Jeg fødte foressten samme dagen som min slimpropp gikk...

Har snakket med mange som sier at de ble hjulpet med akupunktur hvertfall [:)]. Kanskje verdt et forsøk? Det virker jo på en helt annen måte enn å hoppe eller kjøre i humper..
Mora mi gikk 14 dager over med storesøster, og hun prøvde både å løpe, hoppe, kjøre i humper og det som var uten resultat. Men nålestikking aktiviserer visstnok litt av hvert [;)].* Lykke til *

Ønsker deg masse lykke til[:)]

Ønsker deg masse lykke til...

Ønsker deg masse lykke til!!![:D]

Kanskje det allerede har skjedd noe, men vil ønske deg lykke til allikevel jeg![:D]

ORIGINAL: panterinnen

Vikrer jo som om han kommer snart da når du har det sånn [:)][:)]
Du kan alltids gjøre som meg.. si at du klør over hele kroppen og slik??! Da satte de det i gang på meg siden de var redd jeg skulle få svangerskapsforgiftning..

Lykke til masse iallefall [:D]

Jeg klør.. burde jeg si ifra til noen da?[8|]

Jeg klør.. burde jeg si ifra til noen da?

Ja, d syns æ du ska!!! Kan jo være bare svangerskapskløe, men hvis du bli svimmel og får smerter "oppe" i magen, må du ihvertfall si fra til noen! Har ei venninne som måtte ta akutt keisersnitt pga svangerskapsforgiftning, e livredd før d sjøl, d e ikkje t å spøke med...

Og lykke til, Fherena! Ser du ikkje har innlegg på ei stund, så æ tippe du endelig e igang...[;)]

hei jenter...hun har ikke kommet enda og jeg er fortsatt lei...men unner ikke meg selv å være det med tanke på jannicke...men håper hun kommer snart...enda mere av slimproppen gikk i går...får prøve å gå en tur i kveld...vi har sex og spiser jalapeno[:-]

Lykke til, det skjer nok noe snart...

Back
Topp