termin i dag::)

Fherena

Betatt av forumet
jeg har termin i dag og har hatt 3 cm åpning i to dager og slimproppen gikk i går morges.. og jordmor kjente hode med fingrene på onsdag...men jeg er dritt lei nå og vil at Nathalie skal komme ut til oss nå...jeg spiser druer og har sex og all verden men ikke en eneste rie.... uff hjelp meg ..jeg er så lei...noen av dere som opplevde at det tok litt tid...termin er jo ikke før i dag da men likevel!!

Kjøretur på en humpete vei skal gjøre susen - vennepar av meg fikk startet fødselen på den måten for bare en måned siden... fikk beskjed av jordmor om å gjøre det[:D]

Ønsker deg i alle fall lykke til - håper at noe skjer snart, for det må være slitsomt å gå sånn og vente[:'(]

hehe[:D]
ønsker deg hvertfall lykke til videre[:)]

da skal jeg og samboer ta oss en tur etter jobben hans tenker jeg...ut på landevei....hehe nå er jeg villig til å gjøre hva som helst .....er såååå lei at det skulle ikke vært mulig
[:'(]

skjønner deg godt jeg...det er så slitsomt når det nærmer seg slutten,man vil bare bli ferdig,men nå hadde ikke jeg noe åpning da,,gikk over 4 dager,men hadde hatt falske rier en god stund før Denisse kom,trodde at det var fødsel på gang allerede 4 uker før,gikk å tenkte hver dag att nå skjer det noe her....men NEI bare falsk alarm hele tida,,[:@]men man kan godt gå med noe åpning lenge før man skal ha,,har du prøvd å gå i trapper??? ser du er fra Larvik,skal du føde i Skien? de har en flott fødestue,med flinke personal,,god service,,fødte for 2 mnd siden[;)] Lykke til å håper det skjer noe snart da,,kanskje allerede idag?

hjelper ikke sterkt kryddret mat også??
Leste om ei som ikke visste at hun var gravid fikk startet fødselen ved å spise kebab... [&:]
Verdt et forsøk [:)]

Skjønner GODT du er superklar nå...men snart! Alldeles snart skjer det...så spennende!!!

Lykke til

Kathrine

Masse lykke til!!!!![:)][:)]

gå å måk snø, vist dere har det da?
gå i trapper. det skal vist gjøre susen[:D]
kjempe masse lykke til

jeg skal føde i tønsberg...har gått i trapper...var på kjøpesenter i går til å med..åhhh så lei...det er jo slutten og kanskje ikke så rart men utrolig kjipt å vente å vente og venninna mi fikk i går og folk ringer og mailer meg i ett eneste jkør...kom ut da lille venn...mamma orker ikke mer[:)] kebab i kveld og så en lang kjøretur og en kopp svart kaffe når jeg er hjemme igjen...hun mååååå bare ut nå ...hehe jeg er helt desperat
[:-]

Da tar du akupunktur!! Det setter igang fødselen raskt når du har kommet til termin [;)]. Ring en akupunktør og be om time for modning/fortgang i riene, så får du sikkert time fort [:)]. Det skal jeg gjøre hvertfall hvis jeg kommer til termin uten at det er noe fremgang.
*Lykke til*

Lykke til med fødselen, tror den er like rund hjørnet jeg....

hei hei kjære du[:)]
tålmodigheten min var også tømt på termin datoen.. tror jeg har verdens dårligste tålmodighet også..
Gikk 12 dager over termin!! jenta mi INGENTING hjelper mener jeg...
hadde sex 2 ganger til dagen vasket og vasket.. hoppet! og gikk (sprang) tur[:D]
sov masse og slapp av! eneste råd jeg kan gi. og lykke til når fødselen kommer!

Lykke til....så skal du nok se at det går bra!!
Men vet hvordan det er.... gikk 11 dager over sist....og lakserolje fikk satt i sving sakene, men jeg vil ikke andbefale det. NOPE!! Får nok bare prøve å slappe av og ta det med ro nå....som om det er lett!!! Men du kommer til å trenge kreftene til fødsel og etterpå!

gjekk med 2-3 cm i 2 uker så nei ingen gode tips som hjelper gitt...eller,eg vaska heile huset dagen før eg fikk lisja,kanskje det hjalp,bar tepper og bøygde og styra på...

Vikrer jo som om han kommer snart da når du har det sånn [:)][:)]
Du kan alltids gjøre som meg.. si at du klør over hele kroppen og slik??! Da satte de det i gang på meg siden de var redd jeg skulle få svangerskapsforgiftning..

Lykke til masse iallefall [:D]

Vet ikke om det bare er tilfeldig men 2 dager etter termin gikk jeg lang tur i en bratt oppover bakke og hadde sex på kvelden.
Fikk rier ca 1 på natten.

Back
Topp