Termin i dag!

ronja87

Forelsket i forumet
Vært hos JM...hun virka ikke så hyp på å kjenne etter om jeg var moden..ble litt skuffa..hun syns det var for tidlig...så jeg får bare veente..er litt svimmel og trøtt så jeg skal rett å slett legge meg i senga mi å slappe av!

Begynner å bli veeldig ubehageli å gå..kjennes ut som hodet til den lille står mellom beina på meg:P

sikkert enda et godt tegn..hehe

Gratulerer med termin!!!
Nå er det uansett ikke lenge igjen,og hvis hodet er så langt nede,kommer nok lillingen snart[;)]

Grattis med termin [:)] Forts. en uke igjen til min menstermin (som jeg har mest tro på) her... Så rart at jm ikke ville sjekke modenhet når du har nådd termin. Når mener hun det er på tide da?

Takk:) Ja jeg håper å tror det..kommer vel til helgen håper jeg;););)

Når det gjelder modning så ville hun at jeg skulle vente til det hadde gått 14dager, for da er det kontroll på sykehuset...så fikk de gjøre det evt.

ORIGINAL: ronja87

Når det gjelder modning så ville hun at jeg skulle vente til det hadde gått 14dager, for da er det kontroll på sykehuset...så fikk de gjøre det evt.

Oi, må du vente så lenge? Litt rart synes jeg... Jeg har bestemt meg for å prøve igangsettings-/modningsakupunktur hvis jeg ender med å gå over...

Jeg er jo så redd for nåler jeg vettu at der stopper det litt opp for meg:P så jeg får bare smøre meg med tålmodighet å håpe på at modningsriene går over til sterke rier så ting skjer av seg selv tenker jeg:)

Back
Topp