Termin i dag, slimproppen gått!

Bettina123

Blir kjent med forumet
I går kveld kom hele slimproppen etter jeg hadde vært på toalettet! Jeg leste litt om det, men ser ikke ut til at det skal ha så mye betydning på fødselen ihvertfall.. Noen erfaringer? :)

Jeg har termin dato i dag! Men ser ikke ut som det er så mye som skjer anda dessverre :(

Forresten, er det noen som vet om det går ann å opprette ny tråd fra iPhone appen? :)

Min gikk for en uke siden...eneste forskjellen er at jeg vet den har gått. Håpet på noe action i den forbindelse men...neida... Må nok bare smøre oss med tålmodighet. Termin på søndag og overanalyserer alt!!! Uansett så nærmer det seg :-)

Ja, det er vel den eneste forskjellen kanskje! Hehe :) Her blir alt overanalysert på kryss og tvers hele tiden.. Så slitsomt!! :-P Hver kveld når jeg hopper opp i sengen så tenker jeg at "i natt så skjer det"!! Hehe men har ikke vært så heldig enda.. Kanskje i natt! :-P :D

Min gikk halvannen time før hun ble født, så er ikke noe sikkert tegn ;-)

Dumt spørsmål, men kan man ha sex og bade i badekar om slimproppen har gått, eller er det bare når selve vannet går at man må være forsiktig?

Jeg har forstått det slik at man kan bade og ha sex som normalt! Men man bør holde seg unna offentlige basseng, da det er mye bakterier i slike basseng! :)

Min gikk for en uke siden...eneste forskjellen er at jeg vet den har gått. Håpet på noe action i den forbindelse men...neida... Må nok bare smøre oss med tålmodighet. Termin på søndag og overanalyserer alt!!! Uansett så nærmer det seg :-)

Har du hatt noen maserier/kraftige kynnere i etterkant? Eller er alt som det var før den gikk? :)

Har du hatt noen maserier/kraftige kynnere i etterkant? Eller er alt som det var før den gikk? :)
Alt har vært som før den gikk...kjedlig saker. Var til jm i dag og hun sa at jeg begynte å bli smått moden, men kunne drøye litt. Hun tøyde en god del og i kveld har jeg kjent mensmurringer og småtak, men tror ikke det blir til noe enda...

Back
Topp