Termin i dag og tre cm!!

Karimor

Andre møte med forumet
Hei jeg har vært på kontroll på haukeland og jeg har tre cm åpning [:D] og legen tøyde godt i livmormunnen, det gjorde litt vondt men det skulle gjøre vondt sa hun [:D] så nå håper jeg at det ikke er lenge igjen til prinsen kommer. Legen sa at man visste jo aldri.... Hun sa også at vist de skulle sette meg i gang så var det nok å ta vannet!! Hva skal jeg gjøre sånn at vannet går?!?

Det murrer godt i magen, litt rart egentlig for jeg føler ikke at det er rier, men de kommer vel etter hvert og det blir vel vondt nok etter hvert også.

Det skjer nok saker å ting hos deg nå[;)]
Hvis du har mulighet burde du og din kjære ha sex i kveld og legg deg med beina opp etter veggen i 20 min etterpå. Så skal du se at riene begynner[;)]

Sex nå !!!
Jeg blør etter at lengn tøyde livmormunnen.... så jeg vet ikke om jeg klare noe sex nå men blir jeg desperat nok og ingenting skjer så får vi vel gjøre et forsøk [:)]

Takk for tipset [:D]

Jeg blødde også etter at legen hadde tøyd livmormunnen på meg. Vi hadde sex etterpå og lot sæden bade i livmor ved å ligge med beina opp etter veggen i 20 min. og vips så ble Kian født[;)]

masse lykke til!!  tipper noe har skjedd innen morgendagen jeg[:D]

Lykke til ja - dette er spennende [:D]

Ja jeg håper at det ikke skal ta så alt for lang tid nå, har murring i magen og hatt noen som har gjort litt vondt. Skal pakke bagen nå og så prøve å sove en liten time, i tilfelle det blir en våkennatt [:D]

Oj, dette blir jo spennende[:D] lykke til iallefall.

Heisann! Håper ting har skjedd nå, og at du er på sykehuset!

Har ikke vært klar over at jeg burde ligge med bena opp i 20 min, så da må nok sambo til pers i kveld, også da!!!!! Men jeg tror ikke han har noe særlig imot det...[:D]

Back
Topp