Termin i dag, ingen baby så langt

*Bea* og bitteliten nr 3

Betatt av forumet
Venter spent på at tredjemann skal bestemme seg for å komme ut. Har fått de to andre barna hhv 2 dager før termin og på termindato. Ser ut til at tredjemann er en luring og at det blir overtid denne gangen :arghh:

Har hatt masrier mange kvelder/netter på rad og nesten trodd ting har vært i gang. Men våkner like skuffet neste dag med stor mage og helt stille i forhold til rier/fødsel. Litt utålmodig nå :wtf:

Håper han kommer i løpet av helga :dummy:
 
Jeg er også tredjegangs og har hatt maserier hele uka, spesielt om kveldene, like skuffet hver morgen jeg våkner og det har roet seg.. Har fått mine to andre rundt termin så håper også jeg slipper så mye overtid med han her, har termin på søndag. Lykke til, håper du har babyen din hos deg ila helga! :)
 
Tredjegangs her og.
Hvis liten følger søstrenes mønster kommer han i natt. Senest tirsdag. Termin 17. :p
 
Håper du slipper lang ventetid. Her har jeg 2 terminjenter og ei som kom 19 dager før. Min termin er 16.nov, så bare jeg slipper å gå over tiden så...☺️

Lykke til alle sammen! XxxxX for at ting skjer i helgen for flere av oss
 
Får håpe det blir fødselsbonansa i helga!:)
 
Her kom førstemann 7 dager etter termin, og nå er jeg foreløpig 5 dager etter termin. Unødvendig å gå over med begge altså, haha :p
 
Termin i morgen og håper ikke vi trenger å vente lenge noen av oss! Satser på bebisene vil ut i helgen :) hadde 3-4cm åpning på Jordmortime i går og hun kjente hodet så kjente jeg ble litt utålmodig av det og håper han snart vil ut :p er førstegangs så tar vel tid sikkert
 
Back
Topp