Termin i dag. Igangsetting i morgen :-/

Linn0308

Betatt av forumet
Endelig er dagen her, sko bare ønske at lille ville kommet til nå. Blir satt igang i morgen, da jeg ikke får gå overtid pga traume og komplikasjoner forige fødsel osv. Ville slippe igangsetting :-(men det ser dårlig ut nå etterhvert. Skal ringe sus i ettermiddag og få klokkeslett for igangsetting i morgen.

Krysser masse tær og fingre for at det enda kan sette igang spontant...! Uansett - masse lykke til! Snart får du møte lille nurket ditt. :)

Masse lykke til! Håper du får en fin fødselsopplevelse uansett om du kanskje må settes igang :-)

Lykke til! Håper du får en god opplevelse denne gangen !

Ønsker deg masse lykke til i morgen. Håper det blir en bra opplevelse for deg :)

Håper du får en god opplevelse selv om du har traumer fra forrige gang. Lykke til. :)

Masse lykke til, håper det blir en fin fødsel til tross for at du må settes i gang :)

Ønsker deg masse lykke til! Tenk på at alle rundt deg kjenner til ditt utgangspunkt og vil gjøre sitt ytterste for å hjelpe deg til en mer positiv opplevelse denne gangen:-)

Hvordan går det med deg?

Hvordan går det med deg?
Håper det har gått bra i dag :)
Håper alt er fint :)
Hvordan går det?
Starta me rier natt til mandag dom dabbet av igjen utover dagen. Dro opp mandag kveld for igangsetting men Var kaos på føden på mandag så igangsetting ble utsatt til tirsdag. Hadde litt rier av og på hele natt til tirsdag. Dro opp for igangsetting kl 19 på tirsdag, var kaos her da og men ca kl 22 fikk jeg første modningspille. Lille reagerte litt så jeg ble liggende med ctg hele natten. Fortsatt litt av og på med rier, har akkurat fått modnings tab. Nr.4. Så venter fortsatt på lille. Håper det ikke er sååå lenge igjen før ting virkelig starter nå. Vil ha ut baby nåååå.....

Starta me rier natt til mandag dom dabbet av igjen utover dagen. Dro opp mandag kveld for igangsetting men Var kaos på føden på mandag så igangsetting ble utsatt til tirsdag. Hadde litt rier av og på hele natt til tirsdag. Dro opp for igangsetting kl 19 på tirsdag, var kaos her da og men ca kl 22 fikk jeg første modningspille. Lille reagerte litt så jeg ble liggende med ctg hele natten. Fortsatt litt av og på med rier, har akkurat fått modnings tab. Nr.4. Så venter fortsatt på lille. Håper det ikke er sååå lenge igjen før ting virkelig starter nå. Vil ha ut baby nåååå.....
Håper det tar seg opp nå, masse lykke til

Back
Topp