Termin i august/september, Bergen

Vi skulle ikke prøvd å fått til et treff i Bergen en gang før sommeren da?:) Hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med andre som skal ha i august/september i Bergensområdet:)

Da er det bare å skrive innlegg.. ;)
Jeg er veldig med på ett treff i bergen..
Flere? du kan jo lage en tråd og foreslå en dag? Så ser vi hvor mange som er intr..

Jeg flytter til Bergen i juni. Har termin i slutten av juli jeg, men kan jeg kanskje være med for det?.. :)

Jeg flytter til Bergen i juni. Har termin i slutten av juli jeg, men kan jeg kanskje være med for det?.. :)
Klart du kan.. hvor i bergen flytter du til da?

Jeg blir med på treff! :-D Har to fra før, og venter min tredje (og siste) 25. august. Skal dere forresten føde på Haukeland eller Voss? Hører det er mange som bytter til Voss pga. dårlig rykte på Haukeland :/

Jeg blir med på treff! :-D Har to fra før, og venter min tredje (og siste) 25. august. Skal dere forresten føde på Haukeland eller Voss? Hører det er mange som bytter til Voss pga. dårlig rykte på Haukeland :/
Jeg har tenkt å føde på Haukeland. Hører mye skryt om kk også jeg. Så bekymrer meg ikke enda :)

Jeg skal føde på kk og har hatt god oppfølging fra de med de to andre barna. Men i og med at de har to saker for retten nå så bør de ikke gjøre flere feil der.

Jeg vet ikke enda, for jeg har ikke funnet leilighet!.. :-( men håper på bønes eller fyllingsdalen.
Er fint i Fyllingsdalen.. jobber der selv.. Vi bor i Åsane..

Back
Topp