Termin i august/september, Bergen

Mini88

Flørter med forumet
Hei:happy119
Jeg er interessert i å komme i kontakt med andre som venter barn i Bergensområdet i august/september.

Selv er jeg 24 år gammel og venter min første 31 august - en liten jente:love2

:greet025 jeg. 9 august... 25 år og bor i Åsane..

Jeg er 25, venter gutt nr 2, med termin 20.august:-) Bor på askøy:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Så gøy at det var flere her inne...

Åh, så kjekt at det var flere her inne:) Hvordan har deres svangerskap vært så langt da? Begynner magen å komme?:) Vet ikke hvordan det fungerer med å lage sånne grupper her inne jeg, men det hadde jo vært kjekt å fått laget en sånn personlig gruppe for alle oss som skal ha rundt denne tiden i Bergen?:)

Åh, så kjekt at det var flere her inne:) Hvordan har deres svangerskap vært så langt da? Begynner magen å komme?:) Vet ikke hvordan det fungerer med å lage sånne grupper her inne jeg, men det hadde jo vært kjekt å fått laget en sånn personlig gruppe for alle oss som skal ha rundt denne tiden i Bergen?:)
Om magen begynner å komme ja , det gjer an vettu :-)
Ss har vært ganske greit , mykje oppmerksomhet og snille kommentarer .. Men , bekkenet og ryggen e ikkje gode :(
Deg då ?

26 år fra Bergen. Venter gutt 13 september men blir igangsatt i slutten av August :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

25 år, venter gutt 20.august :) Bor i sentrumsområdet :)

Svangerskapet mitt har vært greit så langt.. Har vært mye trøtt, men det overlever jeg.. Magen begynner å komme, men er ikke så stor enda.. en praktisk mage.. hehe :D
Hadde vært kjekt med en et sted her på babyverden vi kunne prate.. Går jo også an å arrangere treff evt?

Mitt svangerskap har vært bra det og utenom kvalmen de første ukene. Magen har endelig begynt å komme litt så det er kjekt:)

Ja, det hadde vært veldig hyggelig med et sånt treff?:) Forstod på noen at det var grupper på Facebook hvor de arrangerte slike arrangementer. Noen som vet noe mer om det? Eller hvordan man lager sånn privat samtale?:)

Mitt svangerskap har vært bra det og utenom kvalmen de første ukene. Magen har endelig begynt å komme litt så det er kjekt:)

Ja, det hadde vært veldig hyggelig med et sånt treff?:) Forstod på noen at det var grupper på Facebook hvor de arrangerte slike arrangementer. Noen som vet noe mer om det? Eller hvordan man lager sånn privat samtale?:)
Har ingen ide om det går an å ha private samtaler her.. I forhold til facebook så vet jeg ikke. Har ikke facebook selv, så er litt kjedelig hvis alle forsvinner inn der for å prate..

Det er forresten en skjult side her på august 2013.. Den er kun tilgjengelig for de som er her på august2013 og er med på terminlisten og har et vist antall innlegg... Vi kan jo lage en tråd der?

Back
Topp