Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hyggeligJeg har fått termin 8 septer også 24 og venter min første
hvor i Bergen holder du til?
Ja, dette er første.. en jente..Så hyggelig da. Jeg bor på Skjold. Er det din første også?
![]()
Om magen begynner å komme ja , det gjer an vettuÅh, så kjekt at det var flere her inneHvordan har deres svangerskap vært så langt da? Begynner magen å komme?
Vet ikke hvordan det fungerer med å lage sånne grupper her inne jeg, men det hadde jo vært kjekt å fått laget en sånn personlig gruppe for alle oss som skal ha rundt denne tiden i Bergen?
![]()
Svangerskapet mitt har vært greit så langt.. Har vært mye trøtt, men det overlever jeg.. Magen begynner å komme, men er ikke så stor enda.. en praktisk mage.. heheÅh, så kjekt at det var flere her inneHvordan har deres svangerskap vært så langt da? Begynner magen å komme?
Vet ikke hvordan det fungerer med å lage sånne grupper her inne jeg, men det hadde jo vært kjekt å fått laget en sånn personlig gruppe for alle oss som skal ha rundt denne tiden i Bergen?
![]()
Har ingen ide om det går an å ha private samtaler her.. I forhold til facebook så vet jeg ikke. Har ikke facebook selv, så er litt kjedelig hvis alle forsvinner inn der for å prate..Mitt svangerskap har vært bra det og utenom kvalmen de første ukene. Magen har endelig begynt å komme litt så det er kjekt
Ja, det hadde vært veldig hyggelig med et sånt treff?Forstod på noen at det var grupper på Facebook hvor de arrangerte slike arrangementer. Noen som vet noe mer om det? Eller hvordan man lager sånn privat samtale?
![]()