Termin Høsten2012 i Trondheim noen? :)

Liiitja

Andre møte med forumet
Hei :) Er det noen flere frøkner i Trondheim område som har termin på høsten? Hadde vært hyggelig og komme i kontakt med flere som har et mirakel i magen som er omtrent like langt på vei som meg :)) -Cathrine

hei jeg bor i trondheim, har termin på sommeren jeg da:) hvor langt er du på vei?

Cath2012 skrev:
Hei :) Er det noen flere frøkner i Trondheim område som har termin på høsten? Hadde vært hyggelig og komme i kontakt med flere som har et mirakel i magen som er omtrent like langt på vei som meg :)) -Cathrine

Alle i denne gruppen har termin rundt juli. Du får høre i terminforumene for de som har termin på høsten:)

Har termin 5.juli :) men tenkte en mnd fra eller til har vell ingenting og si :)

Bor i Trondheim og har termin i starten av juli. :-)

Har foreløpig termin 31 Juli, og bor i Trondheim.
Hadde vært kjmpekos å komme i kontakt med noen i byen her ja, har ingen venninner som er gravide, så hadde vært fint å komme i kontakt med noen i samme situasjon :)

Har termin helt i begynnelsen av august..

Har termin i midten av juli.

Vært arti å blitt kjent med dere på ordentlig ;)

Ja, absolutt :)
Har lyst å bruke forumet til å bli kjent med jenter som jeg kanskje kan møte i virkeligheten etterhvert. Koselig åå ha et nettverk med gravide rundt seg når man er på tjukka selv ;)

Vi kunne ha fått til et treff etter hvert da. Møttes på café i midtby'n en kveld. :-)

Back
Topp