Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Velkommen til klubben, Linka[:D] Du må fortelle litt om UL hvis du vil, siden du er den første som har hatt den store ULen. Vet du hvilket kjønn du får?
Klem
Hei på dere alle sammen.
Da stemmer tickeren min. 18 uker idag.
UL var koslig altså. Var litt lengere der fordi det var en dame med som skulle lære. Så på lille gutt en god stund. De tror at det er en gutt, men var litt usikker siden han gjemte seg litt. Hjertet var flott sa damen og han rørte mye på seg.
Gled dere damer. Det er utrolig spennende og se poden deres på skjermen. Skal ta 3D UL senere. Vil så gjerne vite eksakt hva det blir.
Hei igjen.
jeg ble også flyttet over til januar nå etter ultralyden på fredag. det ser ut som om vi kan komme til å treffes på a-hus.....
Har bestemt meg for 3.D i uke 26-29. har hørt at man ser veldig godt da, før de blir så veldig store.
tror jeg bestiller på byporten. hvor skal du?
klem
hei
jeg ville bare si at den beste tiden med å ta 3d ul er i uke 25.
en på svangerskap kurset jeg gikk på tokk det da... og hun sa at det var den beste tiden....
Koslig å ha deg med i "klubben" vår da!!![;)]
Sikkert litt kjedlig å bli flytta,men...
Spent på hva min Ul-termin vil bli,høres spennende ut med 3D Ul.
Vet du om det er dyrt å få det!? Åssen er formen om dagen da?[8|]
Hei Star83.
Det var litt kjedelig å bli flyttet to uker, men de er nå koslige her inna da.
Når skal du på UL???
3D UL er visst ganske dyrt ( 1000.- ), men jeg er så nysgjerrig at jeg bare må få vite helt sikkert hva jeg får. De sa at det så ut som en gutt på UL, men han ville ikke vise seg frem noe særlig.
Formen om dagen er ganske ok. Er ikke kvalm noe særlig (med unntak av hvis jeg sitter på i bil), men jobben tar alle kreftene mine. Det er tungt arbeid og jeg står rett opp og ned hele dagen. Ryggen min er ikke god etter forrige fødsel og det kjenner jeg etter hver arb dag.
Hvordan er din form da???
Klem
Jeg har også meldt overgang til januar.. Fikk ny termin etter UL jeg også,, fra 28. des- 2 jan. Så kansje får vi nyttårsbarn??
Jeg får også gutt:-) Gleder oss villt..
Jormora såg det helt tydelig, han skrevet, og det fikk jeg bilde av.. kjempemorsomt:-)
Magen min vokser en del nå..har du fått stor mage?
Hei igjen...
Jeg skal på Ul tirs 16,så er ikke lenge igjen![8|]
Så du har begynt å jobbe igjen!? Mener å huske du ble sykemeldt!?
(Eller er jeg på bærtur nå...!?[8|])
Bra formen er bra da! Formen hjelper her og,har kasta opp hver dag framtil for en uke siden. Og nå er det ca annenvher dag,så snart er det over håper jeg...
Blir sliten av sånt![&o]
He,he da er det litt pris på den 3D Ul'en ja...
Men,må jo være spennende å få oppleve det og da. Og iallefall for deg som vil gjerne vite kjønnet![;)]
Men du har ikke bestilt time til det enda!?
Hei tinka.
Det var kos at alt var bra på UL. Og kjempe gøy at du får gutt. Heldig som så det så tydelig. Jeg må på 3D UL for jeg må bare vite. Er så nysgjerrig. Magen vokser her også. Fikk mage ganske tidlig denne gangen og kjenner godt at han sparker. Sambo er i USA nå, men når han kommer hjem skal han få kjenne.
Hei star 83
Jeg er fremdeles sykemeldt, men 50 %. Jobber noen timer hver dag. Kvalmen er jo nesten ikke eksisterende så det går tåelig bra. Det tar på og være kvalm ja og jeg er kjempe glad for at jeg ikke har kastet opp noe særlig. Misunner deg ikke.
Har enda ikke bestillt time til 3D UL. Skal vente til uti september.
Vil du vite hva det er på din UL da??? Eller er du ikke så nysgjerrig som meg.. heheh...
Klem