Termin dato...

Bruker47ma

Flørter med forumet
Da jeg var på ul viser det seg at jeg er nå 10 uker i dag, men i følge mensen er jeg 10+6, legen satte opp at jeg har fått termin 29 april, og velger ikke å følge ul, men mensterminen, ville jo trodd at ul terminen er mer riktig? Da har jeg termin i begynnelsen av mai i følge ul.
Altså jeg ble satt 1 uke tilbake,
Selv om det er bra jeg fikk termin 28 april, så er jo det bra, men deprimerende om jeg da blir gående over termin og at det var ul terminen som stemte hehe, skal jeg bare ta ul termin i utgangspunktet så jeg ikke har noen forhåpninger? Er jo bare bra om man er 1 uke lenger på vei enn man trodde:p eller blir det korrigert mere riktig på den ordinære ul?:)

Fikk igangsettelsesdato en uke etter termindato med forrige om jeg måtte gå så lenge over, noe jeg slapp:p
Men om jeg får det denne gangen også, og da det er ul terminen som stemmer så vil jo jo ikke gå på overtid menn bli satt igang på termindato ifølge den terminen:p litt vanskelig å forstå men håper noen skjønner, vil helst ikke bli satt igang i det hele tatt, så ett par dager over gjør ikke noe, blir di bare litt runde og gode:)

Det spiller forsåvidt liten rolle, OUL overstyrer alle termindatoer. Og menstermin overstyrer tidlig UL. Dersom du ikke hadde vært til OUL hadde din termin vært mensterminen... Dette er fordi babyene vokser veldig i rykk og napp i starten og man vet aldri når det rykker ;)

Det er som nemnt OUL som dei går etter. Alt før har ingen betydning. Sjølv om den ikkje stemmer med mens, kan eggløysinga ha vore forsinka, gått i dvale osv. Her er eg og 1 veke mindre enn eg trudde med tanke på mensen.

Det spiller forsåvidt liten rolle, OUL overstyrer alle termindatoer. Og menstermin overstyrer tidlig UL. Dersom du ikke hadde vært til OUL hadde din termin vært mensterminen... Dette er fordi babyene vokser veldig i rykk og napp i starten og man vet aldri når det rykker ;)

Oppklarende!

Sign. :)

Back
Topp