Termin 8 oktober

AK25

Første møte med forumet
Hei hei.

Tenkte å slenge meg med her. Terminen er satt til 8 oktober og det blir ei lita tulle. Dei sa iallfall det på dei to ultralydane vi har vert på. Stolar no ikkje blindt på det men det var det eg trudde sjølv. For utanom voldsom bekkenløysing har dette svangerskapet vert heilt annleis enn det forje som var med gut. Har verkeleg fått vite kva det ville seie med kvalme. Formen er betre men fortsatt elendig matlyst, så det blir å tvinge i meg mat. Elles trivst eg og nyt min allereie svære mage og den svært så aktive jenta(?) der inne. Blir moro å følge andre som er like einsspora som meg[:D].
 
Heisann.

graviditeten med førstemann gjekk greit. Hadde alle plager uten kvalme. men,men. Fødselen måtte settast igang fjorten dagar over tida men då var det gjort på 6 timar. Det var sjølvsagt grusomt vondt men kroppen gjer liksom jobben, det er berre å holde ut. Så gløymer ein det jo så fort. Har altså ikkje tatt skrekken[:D]. Kjenne du babyen no? Kjenner jo ikkje alltid like tidleg første gang. Gled deg iallfall. Kjempemoro. Spessielt når dei blir så store at du kan pirke i dei og du får respons(gjerne oppunder ribbebeina)[&:]. Grattis til deg og!
 
yey...

Termin på samme dag....det er kult![:D]
Kjenner meg veldig igjen på det du sier om at svangerskap nr.2 er helt annerledes, helt merkelig! JEg for min del håper på en gutt denne gangen, koselig at man får èn av hver. Skal på UL på mandag 9 mai, gru-gleder meg. Håper vi får gode nyheter.

Lykke til videre.

PS: hvor gammel er gutten din?
 
Sønnen vår blir 5 år i august, så det er på tide. Prøvde i 2 år no før det blei klaff. Håpar jo at alt går bra og hittil ser alt veldig bra ut. Den lille er veldig aktiv så ho blir nok lik broren, med liv i alle endar[:D]
 
heia

Var på UL idag og fikk flyttet termindatoen frem til 7 oktober(èn dag før bursdagen min)
Alt saå bra ut, både med hjerne, hjerte, ryggrad og mave. Armer, bein fingre og tær var på riktig plass og det var en riktig aktiv liten en...desverre litt sjenert + en navlestreng som lå litt i veien for utsikten gjorde at vi ikke kunne se hvilket kjønn det var, men så lenge alt ser normalt ut så er det det viktigste.

Skal alikevel på nok en UL den 20 juni da jeg visstnok skal følges tettere opp siden jeg hadde svangerskapsforgiftning første gangen. Det blir spennende.

Phuhh.. ganske beroligget nå. Kommer nok til å sove godt i natt.[:D]
 
Back
Topp