Termin 7. august, fler som er spente?

kolibri83

Flørter med forumet
Nå håper jeg det skjer noe snart! Noen som har termin ca. samtidig som meg som har født alt kanskje? Dette er mitt første barn så jeg synes igrunn det blir mer skummelt for hver dag som går. Gruer meg ikke for at det skal gjøre vondt, men for at noe skal gå galt eller at jeg ikke blir noen god mor. Men nå er alt gjort klart her hjemme, så nå mangler vi bare lille gutten vår [:)]
 
Heihei!
Ja e ikkje længe ijænn tell 7.august..regne me du e spent ja [:D]
Æ har termin 26.august, og går egentlig bære å venta sjøl om d e 5 uke tell. Men kæm så veit når han har tænkt å ploppe ut[:D]
Alt e klart her også, så nu må han bære kom..gleda mæ masse!![:)] E første beibisn vårres også, så blir jo startn på et heilt nytt liv.. Kan ikkje vente me å komme igang[:D]
 
Jeg har også hatt noe som ligner på menssmerter nå og da i ei uke snart, noen ganger har det vært skikkelige "knipere", men det skjer ingenting for det. Eneste som begynner å bli litt plagsomt er at bekkenet tøyer seg så fælt på framsiden hos meg, og det er til tider fryktelig vondt! Er en hel fingerbredds glippe i bekkenet foran! Så her er det nok noe stort som snart skal ut ja [:D]. Er egentlig i ganske fin form, prøver å vralte noen turer (tror jeg ser ut som ei and når jeg går.. hehe) og rydder og ordner fælt her hjemme.
Og så har jeg blitt så fryktelig hissig! Kjenner plutselig at jeg nesten koker over, har seriøst lyst til å banke opp noen! [:D]
 
hei...
måtte inn her å kikka..ikkje vert på dinna siden på evigheter..[:)]
har termin 10 august..men venter ikkje hehe...gjekk 13 dager over sist så forventer meg da samma no og eg...men selfølgeligt så hadde da vore godt om han kom før..[:D]
dåke får ha lykke til [:)]
 
hei hei
jeg har termin den 25 august, gleder meg som en liten unge til jeg skal få ut gullet mitt [:D] dette er min første, så har jeg en følse om at gullet mitt skal komme før tiden[;)] det hadde gjort meg noen ting om babyen hadde kommet om to uker eller no [;)]
alt er klart hjemme hos meg oxo [:)]
lykketil med fødselen dere som skal føde snart [:)]
 
Hei hei!
Jeg har også gått og hatt på følelsen at babyen skulle komme før tida, men nå er det bare en uke igjen til termin og det har fortsatt ikke skjedd noe. Men, men, sjøl om det er kjedelig å vente så er det godt å slappe av litt også. Regner med at det ikke blir så mye tid til det etter fødselen akkurat! [:D] Lykke til med bebisen!!!
 
Back
Topp