Fikk for noen dager siden beskjed (per sms..) om at jeg kanskje skal bli far (termin er 6 juli 2006 - stadfestet av ultralyd 6 feb og 20 feb). Hadde ubeskyttet i fylla "hopp av i svingen" sex med ei dame 25 sept 2005. Kom ikke inne i henne (vet det kan gi resultater allikevel). Innrømmer gjerne det var dumt og uansvarlig. Er nå veldig klar for å avklare om det er medisinsk mulig at jeg er faren. Brukt meg bl.a. av terminkalkulatoren på babyverden og får oppgitt at unnfangelse har skjedd rundt 11okt 2005. dama som er gravid har hatt ubeskyttet sex med en annen mann med jevne mellomrom i tidsrommet aug 05 - nov 05. Bl.a hadde de sex helga 30sept til 2okt 2005. Hva er de teoretiske sjansene for at jeg er faren egentlig? lært at sæd sjelden overlever mer en 3 dager i skjeden, max 7 dager. Dvs mine "frø" tvilsomt har levd lengre enn til 1okt i henne, en helg som frøene mine fikk konkurranse av en annens frø... Vil belage meg på at jeg er far og må ta ansvar, men sliter med å leve i usikkerhet. Kan noen med ekspertise gi noen gode råd på hva som er sannsynlig? Med termin 6 juli 2006 er 11 okt unnfangelsesdatoen som er 268 dager tilbake (normal unnfangelse til fødsel tidsspeil). Er dette bare ca statistikk, eller er dette ganske eksakt etter at ultralyd-termin er fastsatt? Hjelp... utrolig slitsomt med usikkerhet.