Termin 6.1

Mannehanne

Forelsket i forumet
Hei :-)
Jeg melder meg inn her da jeg har termin 6.1 etter første ICSI forsøk. Har egentlig følt meg veldig bra, men den siste uka har jeg hatt veldig vondt nederst i ryggen og i natt fikk jeg ikke sove. Begynner å lure på om det er en nyrebekkenbetennelse, eller er det flere som har veldig vondt i ryggen så tidlig? Har aldri vært gravid før, så jeg tror alt er som skjer er pga graviditeten. Skal en tur til legen i ettermiddag.

Velkommen! :) Jeg har samme termin som deg :)

Har desverre ingen svar på spørsmålet ditt. Sikkert ingenting å bekymre seg for, men smart å ta en tur til legen ja :)

Takk! Så koselig :-) Gleder meg veldig, men tror jeg  kommer til å slappe av litt mer etter uke 12.

Ja, samme her :) Uke 12 kan ikke komme fort nok, hihi.

Jeg skal på tidlig ultralyd neste uke da, så det blir herlig å få høre hjerteslag forhåpentligvis :) Ble gravid med prøverørsbehandling ser du, derfor så tidlig ul.

Jeg også :-) ICSI, men har ikke ultralyd før 25.5.. Venter spent!

jeg har hatt en del vondt i korsryggen og mistenker bekkenplager. Kan være det du kjenner. Hormoner som påvirker bekkenet. Det pleier å stabilisere seg etter hvert men kan også komme tilbake så ikke belast kroppen mer enn det du klarer, den sier ifra:) 

Takk! Tror også at det henger sammen med graviditet. Er 31 og har aldri vært gravid, så jeg synes ikke det er rart at det er litt stivt og vondt. Legen mente det var en prolaps. Det hjelper å bevege seg og er verst når jeg sitter i bil. Går nok over :-) Håper du også får et fint svangerskap!

Som nicket mitt tilsier, så venter jeg også en icsi- baby i januar..

Ul i morgen.. Veldig, veldig spent..

Lykke til med ryggen. emoticon

Takk for det! Lykke til imorgen, krysser fingrene for deg :-)

Mannehanne skrev:
Takk! Tror også at det henger sammen med graviditet. Er 31 og har aldri vært gravid, så jeg synes ikke det er rart at det er litt stivt og vondt. Legen mente det var en prolaps. Det hjelper å bevege seg og er verst når jeg sitter i bil. Går nok over :-) Håper du også får et fint svangerskap!

Bekkenplager og prolaps kan noen kan fortone seg ganske likt. I forrige svangerskap var jeg sterkt plaget, det kom allerede da jeg var 5 uker på vei, og for min del ble det verre og verre.
Å sitte i bil var en sann plage, og det var vondt og fælt å reise seg opp fra stoler og senga.. Til slutt måtte jeg bruke krykker for å komme meg rundt..

Jeg håper ikke det blir så ille for din del, uansett hva det er!
Lykke til videre med svangerskapet :D

Back
Topp