termin 4 februar, ingen symtomer foreløpig

2+1=4

Blir kjent med forumet
Termin 4 februar og er i dag 4+1 dager på vei! :) Overlykkelig, etter at vi hadde en SA rundt juletider i fjor.
Ingen symtomer enda annet enn uteblitt mens, verken brystspreng eller annet....Når fikk dere deres første gravidsymtomer??
 
Fikk symptomer allerede i uke 3. Bekkenløsning.
I uke 4 ble jeg kvalm en dag, og etter det bare når jeg er sulten. Har hatt ømme bryster siden ca uke fire, samt voksesmerter i livmoren. Trøttheten kom nettopp (uke 5). Noen får jo omtrent ikke symptomer, mens andre får mye og tidlig. 
 
lite og ingen ting,,,, litt trøtt i dag og i går men e jo veldig varmt å så gidder ikke mye
 
jeg er 5+3 og har liiite symptomer... litt ekstra trøtt bare og litt øm av og til i puppene. nyt det så lenge du kan når du slipper symtomer :) Gratulerer så mye med spiren.
 
Gratulerer!
Forrige gang fikk jeg null symptomer før kvalmen dukket opp rundt uke 6-7. Denne gangen er det stikk motsatt, for å si det slik.. Nyt tiden før symptomene dukker opp! :)
 
Det er altså veldig variert her.... Men litt godt å høre at det er flere enn meg som ikke har noen symtomer. Jeg skulle ønske de kom snart, så jeg får en bekreftelse på at alt er bra med lillespire <3
 
gratulerer :) jeg har ingen symptomer utenom litt ømme pupper og innbiller meg at dei har blitt litt større (jippi) :)litt småmurring nederst i magen og litt vondt i korsryggen. (alt er litt og veldig lite plagsomt og hadde jeg ikke tatt en test så hadde jeg ikke tenkt på det som gravidsymptom fordi jeg trener en del igjen etter en lang influensa periode så det kan likegodt være gangsperre ;P  sist ble jeg kvalm i uke 6-7 og det varte til uke 16. (spydde ikke)
 
Har absolutt ingen symptomer, annet enn ingen mens og positiv test! Sjekket svangerskapsboken min fra forrige gang og da hadde jeg iallefall minimalt med symptomer i uke 5, men de kom etterhvert!
 
Back
Topp