Termin 31 Januar 2014

mamma2be89

Betatt av forumet
Hei :) Nå har jeg nettopp funnet ut at jeg er gravid og er bare 4+3 på vei. Denne spiren er så inderlig høyt ønsket så jeg håper alt går godt :) Jeg kjenner jeg er livredd for SA. Men jeg må prøve å slutte å tenke på det og heller tenke positivt og ta det som det kommer :)

Jeg lurte på om der var andre her som har termin rundt samme dato? :)

Jeg gleder meg så inderlig til tiden fremover :)

Velkommen og ja, nyt tiden!! Positive tanker er viktig :)

Kjenner meg veldig igjen. Og så blir jeg redd for at min frykt kan fremprovosere en SA. Men så kommer gleden skyllende inn over meg igjen, og i dag satt jeg og gråt av glede over at dette skjer med oss. Mye opp og ned, men mest opp! Håper det med deg også, kjære søster!

Gratulerer og velkommen :)

Gratulerer!!! :D nyt følelsen og prøv og slapp av! Litt bekymringer har vi nok alle. Og velkommen inn hit! :D

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Å kjenner til bekymringer. Her er dette prøverørsbaby og har ikke klart å ta innover meg at det plutselig gikk med på 3 ferskforsøket, og det vi hadde satt som siste forsøk. Er tøft og slitsomt en slik prosess. Tok sterk positiv test om fredag med morgenurin og veldig sterk test idag hos legen med resturin så da håper den/de klorer seg fast inni hulen sin. (Satte inn to, det er derfor jeg sier den/de)

Så kjekt å høre håper85 :) Håper det går bra med deg også :) Vi får krysse fingrene alle sammen som er tidlig på vei nå :)

Hei
Fikk en stor overraskelse 22 mai:) testen viste positiv. Foreløpig termin 29jan. :)har en jente som blir 4år i september som vil juble når vi forteller nyheten:)

Jente 09.09.09 og en liten på vei
jan. 2014

Gratulere så masse :)

Gratulerer til alle dere også med en spire i magen! Spennende tid i vente!

Jente 09.09.09 og en liten på vei
jan. 2014

Gratulerer så masse :) Er livredd selv for sa. Tenker på det hver dag, men prøver heller å tenke positivt. Jeg er nå 5+6 og gleder meg så innmari til ultralyd om 3 uker:)

Tusen takk for fine oppmuntringer :-) gatulerer til alle dere andre også :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp